Od bulimie k alkoholismu

Jsem tu pro vás s dalším článkem do rubriky PPP (poruchy příjmu potravy) tentokrát na téma, jak lehce se dá z bulimie sklouznout do alkoholismu.
Asi to většina z vás zná...jdete na párty, na rodinou oslavu, posedět s kamarády...a samozřejmě nesmí chybět nejlepší kámoš, bez kterého to není párty - alkohol.
Někdo zase alkoholem zapíjí smutek, někdo chlastá, aby byl zajímavý před ostatními, aby si u nich šplhnul a nebyl považován za toho "divného".
Ovšem pokud trpíš bulimií, je to už takřka o něčem jiném než "dostat se do nálady". Bohužel, je tomu tak. Mnoho bulimiček kvůli snaze vyzvracet se využívá jako pomoc právě alkohol. Některé bulimičky, které zvrací, mají prostě silnou záklopku a nejde se jim vyzvracet nuceně, tak na to jdou touto metodou. Bohužel v mnoha případech tohle zneužívání návykových látek vede přímo k démonu- alkoholismu. Výjímkou nejsou ani drogy např. u anorektiček i u bulimiček. Je obecně známo, že např. pervitin způsobuje naprosté nechutenství k jídlu a to vede k velmi velkému úbytku váhy..
I já se musím přiznat, že jsem měla období, kdy jsem chtěla zneužít drog k těmto účelům. K tomuto tématu bych vám ráda poskytla rozhovor s kamarádkou Klárkou, která si přesně tímhle prošla. Držte palce, aby nabídku přijala. Napíšu jí a uvidíme :). Klárka je rozumná, je to bojovnice a věřím, že bude ochotná mi rozhovor poskytnout.

603042_10151206302746592_505096683_n_large

Komentáře

Oblíbené příspěvky