Pár výčitek + program dnešního dne

Krásné ráno berunky :*,
..jak jste se vyspaly?? Já se absolutně nemůžu ovládat, pořád mám chuť na jídlo, pořád mám hlad..a nejen, že jsem toho zas kvantum sežrala na snídani, ale ještě k tomu jsem vypila asi 4 dcl a z toho mám výčitky stokrát větší. A co mě dnes čeká? - Jelikož jsem se včera v 11 večer dočetla na bakalářích, že mám ředitelskou důtku, fakt "krásně" se mi spalo a dneska už živě vidím, jak budu poslouchat ty kecy ve škole. Tentokrát jdu naštěstí dneska k psychiatričce, kam mě objedná tak jednou za dva měsíce. Chci ji požádat o hospitalizaci, nějakou krátkodobou skrze ty kapačky. Jsem napjatá a strašně zvědavá, jak to dopadne, protože jinak se nikdy neodrazím ze dna. V únoru mě čeká nutriční poradenství...půjdu tentokrát ke konkurenci. Sama toto povolání dělám jako brigádnice, ale znáte to. Vím, co mám se sebou dělat, ale musí mi to vtlouknout do hlavy někdo jiný. Sice mi po telefonu řekli, že jsou na tohleto krátcí, ale aspoň to zkusím, změří mi BMR a hlavně tuk a svaly v těle. Nejvíc jsem zvědavá na vodu a stavbu kostry. Moje náplň dne teď především spočívá checkováním we♥it...nedá se tomu odolat..
Přeju vám krásný den :)*

429032_476574335721663_537830776_n_large

Komentáře

Oblíbené příspěvky