Pravda o mých jídelníčcích + varování!

Předem bych vám všem chtěla moc, moc moc poděkovat za přízeň a za krásné ohlasy na tento blog, který funguje teprve chvíli :). Ale věřte mi, že i kdybych tím měla pomoct nebo poradit i jednomu jedinému člověku, co si to zaslouží, budu s webem pokračovat dál.
Víte, nikdy jsem nevydržela psát si deník déle než dva dny, ale tady se to drží docela v normě a svoje pocity sem taky velmi často vypisuju. A teď už k mým jídelníčkům..
Vyskytly se mi tu jisté nesrovnalosti ohledně kritiky na moje jídelníčky. To je pochopitelné, já jsem nikdy nikam nenapsala, že tento blog má někoho podporovat v hubnutí. Moje jídelníčky nejsou správné, já to vím, ale už je to řešení v procesu a budu muset v co nejbližší době znovu do nemocnice. Ale jdu dobrovolně, právě proto, že to, jak vidíte, nezvládám. Ve škole mám kolapsy a psychické záchvaty hysterie  na záchodech, kolují o mně pomluvy, že chodím za školu a fetuju, přitom ani jednu z těchto věcí jsem nikdy v životě neudělala- ani jednu! Takže ještě jednou repete! Jídelníčky slouží především mně pro mou psychiatričku, která posoudí aktuální stav. Nedokážu si to totiž psát do diáře perem, protože na to zapomínám. Takže rozhodně se nedržte mých jídelníčků. 

Vaše Andie xoxoxox


Tumblr_mgju63nuoo1rktckjo1_400_large

Komentáře

  1. Ale, snaž sa... dá sa to aj bez psychiatrie, skús to ešte!

    OdpovědětVymazat
  2. jenže u mě už je to rizikové..hrozí mi smrt, takhle mi to bylo řečeno, že tu za měsíc nemusím být...selhávání srdce a ledvin..a já chci žít, abych mohla lidem pomoct díky těmto zkušenostem se uzdravit. ..na psychiatrii jsem byla 8x, takže nic nového mě nečeká, akorát půjdu na dospělé oddělení a pak na JIP :(

    OdpovědětVymazat
  3. Držím ti palce, aby jsi to zvládla!

    OdpovědětVymazat
  4. Ani nevíš, jak "MOC" TI ROZUMÍM.

    OdpovědětVymazat
  5. taky budu držet pěsti, aby jsi to zvládla, Andi

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj, zatiaľ som nemala čas poriadne prečítať tvoj blog, ale ak je pravda že tu naozaj pomáhate ľuďom s ppp tak som len za a idem ťa okamžite sledovať.
    ja sama viem aké to s ppp je a som rada že si natrafila na môj blog aby som sa o tebe dozvedela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem moc ráda, že jsi mi napsala a děkuju ti za to...pokud budeš mým novým followerem, web to popožene dopředu a pokud budete všichni vyjadřovat své názory, bude to jen dobře :). Věřím, že sis ppp prošla a víš, jaký to je boj, a moc mě to mrzí. Doufám, že tě to nikdy nesrazí ke dnu.

      Vymazat
    2. nebola som až v takom hroznom štádiu a nerobila som to preto aby som bola krásna. proste som mala malý problém ktorý som už dúfam vyriešila :) síce to trvalo, ale ak si pozrieš u mňa tag jedlo tak uvidíš ako mi to ide :D :D
      mimochodom, na tvojom mieste by som si sem tie jídelníčky veľmi nedávala.. lebo ak máš pomáhať s bojom proti ppp, tak tie tam mne osobne dosť vadia a nehodia sa k tomu.. predstav si že sem bude chodiť niekto iba kvôli nim, nečítať nič iné a brať si z nich príklad. :O :O
      iste, nie sú také zlé akoby mohli byť (raz som videla jedno dievča ako si písalo ráno beh 2km, bicykel 3km, raňajky káva, obed polka suchého rohlíku, poobede 150 sklapovačiek, večera kakao omg wtf prepáčte že som sa neovládla potrestám sa ďalšími 150 drepmi --- z toho mi bolo dosť zle a bolo mi to strašne ľúto)

      Vymazat
    3. Ano, věřím, že to můžeš takhle chápat, ale já tu vždy zmínila, že jídelníček je špatný..i já jsem měla dny, kdy jsem jedla jen 1 rajče nebo kdy jsem nejedla nic. I takové dny tady zveřejňuju, aby lidé viděli, co to s člověkem dělá.jeho náladou atd. ..jsem ráda, že ti papání jde :) ..určitě tě jednou doženu! :)

      Vymazat
    4. Psala si mi na osobní blogspot...ale já teď vystoupím s pravou tváří a jiným blogem.. koukni ke mě a uvidíš, i když nepoznáš kdo z těch lidí kterým si psala jsem..u mě na blogu uvidíš, jak jsem skoro vyhrála, tak se inspiruj!!! ♥

      Vymazat
  7. Přeji ti hodně štěstí v boji s jídlem :)
    Věřím, že to zvládneš :) Vím, že jsi silná... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc..opravdu moc si toho vážím :). Je mi jedno, že se neznáme, ale když už máme společné zájmy, tak nás musí něco spojovat. Tobě přeji také hodně štěstí, ve všem! :)

      Vymazat
  8. Jé chudáku, snad se to všechno zlepší a bude ok. A to, že o tobě kolují takové fámy je mi líto, to bych nikdy nikomu nepřála.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji...já už ty fámy pouštím druhým uchem ven, z toho už jsem vyrostla, abych řešila tak jednoduché lidi :)

      Vymazat
  9. miláčik aj men blog veľmi pomáha vyrovnať s a sniektorymi vecami .. lebos em dokážem napísať to, čo niekomu napr.nemožem povedať do oči.. ste moje lásky všetky♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ dekuju moc..presne tak..jen vy, co to prozivate, chapete o co jde :( ..drzim ti palecky..kdyby neco, jsem tu!

      Vymazat
  10. děkuji za pozvání na tvůj blog, jsem ráda, že jsem se o něm dozvěděla..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není za co :) chápu, že ne každého můžou zajímat stejné věci, v pořádku :)

      Vymazat
  11. Broučí je super, že už to bereš tak nějak s "nadhledem" a snažíš se z toho dostat! Musíš se z toho dostat!

    BTW já cvičím tak hodinu a půl denně... Ono je to docela brutus tak jako tak :-)... Drž se kočko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se, broučíne :)* ....beru to sice s "nadhledem", jak říkáš, ale uvnitř mě to děsně užírá..celou mou osobnost

      Vymazat
  12. náušnici - earcuff mám z H&M , ale seženeš ho třeba na VotočVohoz.
    jinak díky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) ...mrknu se tam, až budu mít cestu. Snad ho budou mít i ve stříbrné :)

      Vymazat
  13. Jsem nová čtenářka Tvého blogu o poruchách příjmu potravy! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítej na mém blogu :)..budu dělat vše pro to, aby se ti tu líbilo!

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. MOC děkuji, opravdu to pro mě moc znamená. Nepůjde to hned, ale věřím, že jednou to dokážu, protože chci!

      Vymazat
  15. Psala si mi na osobní blogspot...ale já teď vystoupím s pravou tváří a jiným blogem.. koukni ke mě a uvidíš, i když nepoznáš kdo z těch lidí kterým si psala jsem..u mě na blogu uvidíš, jak jsem skoro vyhrála, tak se inspiruj!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Hello dear!
    I have an idea...:D
    Do you want to follow each other?
    http://lovepotion-number5.blogspot.ro/

    Kisses

    OdpovědětVymazat
  17. Neber kritiku jako špatnou věc. Sice se neposlouchá dobře, ale někdy je to právě to, co člověka v takovéhle situaci nejvíce nakopne. Nemocní lidé mají tendence se litovat a lítost nejvíce tahá zpátky a brání úspěchu. Kritika to obvykle usekne. Jsi ve stavu, že sama bys to jen těžko zvládla překonat nebo spíše vůbec, jít zpátky na léčení je mnohem lepší řešení. Tam mají šanci pořádně ti pomoci. Jediné, co ti snad poradím, je začít se trochu zajímat o clean eat, mohlo by ti to dát vodítko ;) A ke tvému problému ve škole... Nenapadlo tě jednoduše před třídu předstoupit a říci jim pravdu? Že máš anorexii a to je tůj jediný problém. Žádné drogy a nic podobného. Není to příjemná věc, ale odprostil oby tě to od pomluv a možná by ti to bylo ku pomoci :)

    OdpovědětVymazat
  18. Hrozné jsou.. ale držím ti palečky v léčbě! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Andie, držím ti palce, aby si sa z toho dostala. Aj ja som si prežila jedno turbulentné obdobie, kedy som bola závislá na tom čo jem, na cvičení a pod. Našťastie, v mojom prípade to nedospelo až k takému štádiu, ako je anorexia al. bulímia. Tvoj blog sa mi veľmi páči a určite ho budem aj naďalej sledovať..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky