Přemýšlela jsi někdy o "barmaňáku" ??


Pokud ne, tak zvaž tuto variantu :). Já jsem se k tomu dostala, když jsem ještě byla na hotelovce. Popravdě v té době na to, že mi bylo 16, 17, mi alkohol vůbec nic neříkal a ani mi nechutnal. Samozřejmě při ochutnávání jsem rozeznala, co se s čím dá kombinovat a co zase ne, jak můžeš drinky ozdobit apod. A pokud máš i trošku fantazie, můžeš vymyslet i své vlastní drinky. Kurz jsem dělala u pana Labounka a paní Hlaviznové, byli opravdu suproví, oba. A kupodivu jsem z kurzu vyšla s certifikátem a měla jsem nejvíc bodů z celé skupiny :). A proč vlastně píšu tento článek zrovna? Protože se mi ozvali s nabídkou práce na letišti u nás v tom zapadákově, kde se konají tandemové seskoky. Hledají barmanku a provozní. Tak jsem si dnes vzala veškeré materiály z barmaňáku, abych si to trochu oživila, jelikož jsem s tím už 2 roky nepřišla do styku. Chystám se v pondělí volat na uvedený kontakt kvůli domluvě termínu pracovnío pohovoru, tak držte palečky, aby mi to vyšlo aspoň částečně :).Přikládám nějaké fotky z kurzu, na kterých zrovna jsem :)

Pokud byste se chtěli zúčastnit nějakého z kurzů (jsou různé úrovně), klikněte na odkaz http://www.cbanet.cz/kurzy.php?kurz=2



další foto click na "celý článek"












Komentáře

  1. Anonymní8/1/13 19:54

    Krásná Andry (rozená barmanka) :P :D :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky