Recenze na řasenku Gabriela Salvette

Po včerejším dvouhodinovém nakupování v tom našem zapadákově s Maruškou jsem potřebovala nutně novou řasenku. Tak samozřejmě moje nakupování v drogérce se nikdy nevyhne trapasu, že :D..takže jsme  šly do jedné Tety, pak do Dm, pak do druhé Tety, pak zas do té první Tety, pak následoval Rossmann, který to vyhrál jako vždy a potom zase do Tety 1 a do Tety 2, protože jsem hledala, kde je zkopaný pes, protože jsem měl zafixované, že řasenka v některé z těch drogerií byl za 159-,, ale chyba lávky :D. No a abych se konečně dostala k jádru příspěvku, koupila jsem si řasenku od Gabriely Salvette ....je to nějaká novinka, údajně s diamantovými mikropigmenty či co :D. A k tomu byla černá tužka na oči zdarma. Takže tahle tužka mě v Rossmannu vyšla i s řasenkou na 169-,, což je parádní cena. Slibuje prodloužení, objem a zároveň efekt umělých řas, takže obecně vzato slibuje zázrak :D, ale samozřejmě moje mladistvá naivita na panenkovské řasy už pominula, ale jednoduše se mi líbil kartáček a chystám se ji hned zítra nebo možná ještě dneska vyzkoušet. :) A taky trošku pozměním líčení...vyzkouším po dlouhé době tužku a efekt kouřových očí.



Komentáře

  1. vypadá fakt pěkně, ale já takový kartáčky prostě nemám ráda, vždycky, ale fakt vždycky se s něma píchnu leda tak do oka xD

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky