Rozhovor s Klárkou na téma "Od bulimie k alkoholismu"

Přináším vám rozhovor s mojí kamarádkou, který by vám měl zase o trošku víc otevřít oči :). Můžete si pamatovat, že na stejné téma jsem zpovídala i Katy (najdeš v rubrice Rozhovory). Zkuste se zamyslet nad tím, jak těžké to je a třeba najít souvislost i jako obyčejný člověk, který si tímto nikdy neprocházel. Protože ne nadarmo se říká "Nikdy neříkej nikdy".

1. Jak dlouho se léčíš z anorexie a bulimie?

6 let

2. Kdy jsi poprvé začala experimentovat s alkoholem v souvislosti s PPP?


Nevím,jestli to bylo v souvislosti s ppp ,ale s alkoholem jsem začala experimentovat tak ve 14, kdy jsem se poárkrát ožrala do němoty, možná abych zadusila to prázdno v sobě, které jsem se jindy snažila vyplnit ,experimenty´s jídlem...jinak v přímé souvislosti s jídlem jsem začala pít vloni v zimě,kdy jsem se dostávala z mé ,zatím nejhorší´fáze ppp. 

3. Jak ses při tom cítila a jaké to mělo důsledky?


Střízlivost se nedala vydržet, hlavně večery. Ráno jsem si nadávala,co jsem zase udělala, že už to udělat nesmím...a tak dále. 





4. Proč jsi vlastně začala s alkoholem experimentovat?

Například na silvestra jsem zůstala uplne sama,všichni se někde bavili, se mnou, vyhublou a protivnou se samozřejmě nechtěl nikdo bavit a rodiče by mě stejně ,,za trest" nepustili...vypila jsem sama flašku džina a zapila tu samotu... potom jsem začala přibírat, začala jto, že se mi má -pro mě tehdy už tak dost vysoká váha (42kilo) - začala vymykat kontrole...a jak jsem pila, přibírala jsem víc a víc... do léta jsem pila skoro každý večer a usínala opilá... 

5. Vyhledávala jsi to úmyslně nebo jsi k tomu přišla náhodou?

K alkoholu se nedá přijít náhodou...

6. Kdybys srovnala život před a při závislosti, co je podle tebe lepší?

Samozřejmě, že před závislostí... 

7. Chceš s tím něco dělat nebo ti takový život vyhovuje? Vem prosím v potaz všechna pro a proti.

Nevím...takový život mi samozřejmě nevyhovuje, ale když je člověku opravdu ,špatně´, nebo když se celý den těšíš na jediný světlý bod dne- a to,že se napiješ, je alkohol jakási jediná berlička. Ale už po pár hltech, kdy ti to ,,začíná stoupat do hlavy" a ty nemůžeš přestat a tu láhev musíš dopít....a ráno se budíš se strašlivým pocitem totální viny a bezmoci.... myslím si, že takový život nemůže nikomu vyhovovat.

8. Co bys na závěr doporučila lidem, kteří ještě nejsou závislí, ale nemají k tomu daleko?

Dokud je čas, zamyslete se nad tím..já si taky říkala, že mi to pomůže a že já přece nebudu závislá...! DOBRÝ SLUHA, ŠPATNÝ PÁN! a že se ze sluhy pán stane,ani si toho nevšimnete!

9. Co tě vedlo k tomu to všechno vyzkoušet?

Zoufalost a beznaděj ,zezačátku možná i vize toho, že mi konečně něco pomůže

10. Přemýšlela jsi o léčení?

Z ppp- samozřejmě, léčím se ,z alkoholu- já ne,moji rodiče mi tím ale nejednou vyhrožovali...

Komentáře

  1. Beautiful pictures my dear! your blog is so lovely!:)
    we can follow each other if you want :)
    http://www.borsadimarypoppins.com/
    xoxo Gloria

    OdpovědětVymazat
  2. ci bože :O tak toto je iný príbeh :O v niektorých chvíľach som hrd sama na seba, že som taká aká som..

    OdpovědětVymazat
  3. ta slečna fotce je ona?:) je to stejně dost stručný, nemá ona svůj blog nebo někde sepsaný svůj příběh? Jak je teď stará? Kolik měří, když říkala, že 42 kg jí připadalo moc?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slečna blog nemá, chtěla zůstat v anonymitě :), tak se nezlob, ale tohle info ti poskytnout nemůžu, nebylo by jí to příjemné.

      Vymazat
  4. Anonymní20/1/13 15:35

    Ahoj, ta slečna jsem já. Kdyby ses chtěla na cokoli zeptat,dáda to sem napíšu!:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky