Šance na fotomodeling? Možná..za zkoušku nic nedám..

Přišlo to úplnou náhodou. Jedna známá na facebooku sdílela tento odkaz (viz. fotka) s tím, že to půjde zkusit a já už jsem dlouho hledala agenturu, u které bych mohla dělat pouze fotomodeling. Říkám, že za zkoušku nic nedám, tak proč to nezkusit. Taky se samozřejmě musím připravit na případné vyloučení. Ale jak říkám, co se má stát, stane se. Prostě..Let it be. Krása znamená pro každého něco jiného. Když postavíme holku před skupinu sto lidí, nebude se líbit každému, no nemám pravdu? ;)
Ráda bych upozornila, že modeling jako takový se mi protiví a nemám ho ani trochu ráda. Celá ta branže a lidi, co se v tom pohybují. Jen bych to chtěla zkusit kvůli možnému výdělku.. Co myslíte? Mám do toho jít??













Komentáře

  1. za zkoušku nic nedáš... hele, ty seš z Olomouce??? Já totiž jo xD To je náhodička tady potkat někoho ze svýho města xD

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, měla si pravdu, určitě jsem si na tvém blogu našla to, co jsem potřebovala. Ten svůj znovu rozjíždím, ale začínám v novém duchu. Ačkoliv to nevypadá,, nějakou dobu bojuji s bulimií a od října pravidelně navštěvuji psycholožku. Snažím se najít nový směr,a i když je to těžké, snažím se, aby ten směr nevedl k záchodu. Jsem ráda, že je tu někdo, kdo jede proti ppp a myslím, že tvůj blog by mi mohl pomoct. :) Děkuju -RM-

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky