Silent night and sleepy day

Krásné ráno všem:*
Jelikož jsem vstávala dnes už o půl 3 ráno, tudíž jsem spala pouhou hodinu, našla jsem si čas na přidání ranního článku. Tak mě napadlo, jestli by nebylo načase zase přeložit nějaký recept z Ameriky :). Takže se těšte, že do štítku Recepty přibydou zase nějaké novinky, které jste beztak nikdy neochutnali :).
Jsem teď tak trochu jak kdyby mě švihli cihlou..brala jsem si piluli na spaní a vstávala jsem tak pozdě, takže se mi ještě zavírají ty těžké oči a ještě se mi před chvílí zlomil můj pěstěný ultradlouhý nehet ..damn it! :/
Tu ekologii, co jsem si včera slibovala, jak udělám, jsem samozřejmě neudělala ani z půl procenta. Takže jdu na to teď. Nechci mít zas kouli hned na začátku, i když ta učitelka mě tak nesnáší, že by si to vždycky nějak okecala a pětku mi dala. Dneska ještě musím dopsat sešit do matiky. Se vším štěstím jsem zjistila, že matika je vlastně až ve čtvtek, takže si to zas odložím na dobu, až přijdu ze školy, což bude tak v 5, protože předtím mám ještě psychologický pohovor. Nálada je unavená, znechucená....jenom bych tak šla spát a aspoň jednou se 9 hodin neprobudila.

Tumblr_mhellygvf41s0si72o1_500_large

Spánek je stejně nejlepší věc. Ještě bych ke konci chtěla poděkovat za moc milé komentáře a budu se snažit se zlepšovat, abych docílila vyšší a vyšší návštěvnosti :).
Mám vás ráda, děti :o)
148696_4144555338902_1907946967_n_large
xoxo Andie

Komentáře

  1. Děkuji za pozvání. Tvůj blog je velmi příjemný a baví mě, proto jsem si Tě+ přidala do followers :) Doufám, že se Ti u mě také líbilo a budeš se ráda vracet.
    Neverfull closet

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. taktiež zbožňujem článok :) večer keď som išla spať som preštudovala asi 3/4 tvojho blogu (žiaľ som ho čítala cez telefon) tak ma potom riadne bolela ruka :) klobúk dolu pred tebou naozaj! ;) v niektorých situáciach ťa naozaj obdivujem :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. No to je sice krásný, ale článek k tématu by měl větší účinek, než reklama ;).

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za pozvání, jsem ráda, že jsem zašla ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Držím palce s učením. Taky nesnáším vstávání, ale já vstávám o pul 6, protože máme pořád školu na 7 a někdy i 8 hodin, a když dojdu domů, tak jsem někdy ráda, že dokážu udržet oči :D

    OdpovědětVymazat
  7. Yum, to kafíčko bych si dala.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní30/1/13 21:29

    Klárka R. : Andy ten blog se Ti opravdu daří!!! Držím palce, ať vše zvládáš jen líp a líp... uvidíš, že to časem všechno půjde a budem si spolu užívat života! :-*

    OdpovědětVymazat
  9. Sorry, I don't understand what you say on my blog..
    So tell me in English (:

    Thanks. Bye (:

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky