Slibované pokračování

Zlatíčka moc se omlouvám, že dnes nedokončím ten rozvyprávěný příběh, ale stalo se něco dost blbého..když jsem došla domů, chytla mě zimnice, křeče v břiše, třes, otekla jsem celá, mám momentálně oční víčka tak nalitá, že mi oči ani nejsou vidět, dostala jsem nějakou příšernou vyrážku a musela se pořád škrábat. Poté jsem na pár hodin usnula a jelikož je mi pořád dost špatně a musím zítra do toho ústavu, aby mě klasifikovali, jdu opět ulehnout ke spánku. Tyto dny jsou mizerné..ještě, že jsem si od roku 2013 nic neslibovala. Ještě bych chtěla říct, že komentáře, co mi sem přidáváte si přečtu asi až tak v pátek, protože teď mám pocit viny, že si to nezasloužím..radovat se z vaší přízně. Na všechny myslím a mám vás moc ráda. Určitě vám to vynahradím..už teď můžu prozradit, že v sobotu natočím první videjko z Lysé hory, pokud se tam nějak dobelhám...
Zatím vám sem přednastavím nějaké recepty, abyste měly co kuchtit..

Držte se a nikdy se nevzdávejte!

Vaše Andie




Komentáře

  1. Kočko nemáš to lehký, chjo... nechtěla bych být na tvým místě... ach jo... drž se...

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá na alergii... Nejspíše nějaká potravina nebo prášky. Chtělo by to navštívit nemocnici nebo doktora, alergie můžou být hodně problémové a nebezpečné.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky