Today IKEA shopping

Ahojte kočky....
..dnes se chystám do IKEI....takže zkusím ukořistit ty největší vychytávky, co by vás mohly zajímat :). Stejně se tam možná zas tak dlouho nezdržím, ale jelikož dojedu až pozdě odpoledne, přednachystala jsem vám sem článek...rozhovor s Adélkou, kterou jste mohly vidět v jenom z předešlých videoreportů :). Bude se svěřovat se svým bojem se zákeřnou anorexií. A já jelikož mám dost skluz, musím se jít chystat. Večer přinesu report + další články, můžete se těšit.. :)

734527_2735898894689_42060748_n_large

Komentáře

  1. Užij si den ;) a hodne toho nakup :D

    OdpovědětVymazat
  2. och,milujem Ikeu a vsetky obchody s nabytkom :)) hned by som isla :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní19/1/13 20:36

    Je to trošku mimo, ale... myslíš, že bych se tě mohla zeptat, kolik měříš a vážíš?

    OdpovědětVymazat
  4. Super obrázek (odkud prosím?), ale takhle se spíš chodí nakupovat k Diorovi než do Ikey.)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, nevěděla jsem kam ti mám komentář ( ke kterému článku), tak třeba sem. Máš mco hezký blog, doufám že se ti bude v psaní dařit :).

    Mě se ta tvá blogovací myšlenka moc líbí....!

    Sleduji tě a přeji hodně....opravdu hodně úspěchů ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám v plánu se tam co nejdřív stavit:)
    Enjoy shoppin'.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky