Today story + jídelníček 17. 1.

Jupíí...odpadla nám dneska odpoledka, to potěší..ale nemáme to nikomu říkat, takže pssst! :D
Co se týče jídelníčku, jelikož jsem dneska pořád někde lítala a vyřizovala, celý den jsem zas měla chuť na sladký. A navíc co mi řekla bába, až jsem přišla domů? Že mi s těmi mými projímacími čaji čas do konce ledna a že jinak se stěhuju. Ale já s tím stejně počítám se stěhováním ;)...jiné východisko není a tohle se nedá vydržet věčně.

Jídelníček 

6:40 - 3 dcl ionťáku, kousek jablka, trocha vloček, lupínek s jogurtem a rozinkami



10:30 - 1 mrkvička, kousek jablka



14:45 - 2 kousky krémové rolády (kus krému jsem vyšťárala), 125 g  makový závin, 4 oreo sušenky, bílé Kaštany 1 ks, půl litru projímadlo, lok kávy, 0,5 dcl ionťáku, trocha křupek




KONEC!

Komentáře

  1. Není divu, že máš neustálou potřebu cukru. Dodá nejrychleji energii. Nenapadlo tě ale v lékarně si koupit ovocný cukr? Prodává se v tabletkách jako bonbony, je to třeba hroznový cukr, pomerančový, atd... Dodává to energii a je to o něco lepší než cukr běžný. A především by ti to poskytlo šanci vyměnit tvé dení jídlo ze sladkostí na více zeleniny a třeba masa nebo něčeho podobného ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, zkoušela jsem hroznový cukr..jak v tabletkách tak glukopur sypaný..i chrom atd. ..ale tělo je chytré..řekne si, když má deficit..

      Vymazat
  2. Chuť na sladké podle zdravé výživy prý nejvíce neutralizuje čerstvé ovoce v kombinaci s bílým jogurtem.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky