TOP potraviny proti stresu #1

Avokádo

Stačí jen 1g tyrosinu denně a budeš se cítit mnohem lépe. Tato látka se nachází nejen v avokádu, ale také ve výrobcích ze sóji, v kuřecím masu, rybách, sezamových a dýňových semínkách. Stimuluje a zlepšuje funkci mozku, povzbuzuje tvorbu hormonu štěstí - endorfinu, a tím pomáhá potlačovat úzkostné stavy. Tyrosin je také důležitý pro tvorbu stresových hormonů, jako je adrenalin a noradrenalin, jež se postarají o přísun energie, kterou budete potřebovat při zvládání obtížných situací. 

Tumblr_ld7rv8czcc1qzr98mo1_500_large_large

Komentáře

  1. Anonymní13/1/13 01:07

    Ahoj máš krásný blog, chci se zeptat užíváš projímadlovej čaj,jaký s tim máš zkušenosti?:) Chci zhubnout a ne a nejde mi to,vubec už jsem neštastná tak zkoušim hodně variant. Ozvi se mi prosím na fb do zpráv - https://www.facebook.com/denisa.ernekerova?ref=tn_tnmn děkuji...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky