Trápí tě rozpraskané rty a nic nepomáhá? Tohle ti pomůže s přehledem!

Znáte to, holky...
..je zima a mnoho z nás v tomto mrazivém ročním období trpí na rozpraskané, suché rty, které akorát bolí. Já jsem ten sám případ, nikdy mě to sice netrápilo, ale teď jsem dala rtům opravdu hodně hodně zabrat. Vyzkoušela jsem nespočet receptů a babských rad, až jsem nakonec došla k tyčince na rty od Yves Rocher. Nejenže úžasně voní, ale můžeš ji sehnat hned ve třech variantách, což je taky skvělé. Jedná se o francouzskou kosmetiku, která zásadně pro svou výrobu nepoužívá živočišné složky a netestuje své produkty na zvířatech.


http://staticcz.yves-rocher.cz/prod/public/uimg/bannery_kategorii_produktow/baumes_nature.jpg

..také například pro zjemnění hrubých rtů výborně pomáhá namazat je vrstvou kvalitního medu a nechat asi 10 minut působit (pokud ovšem vydržíš med do té doby neslízat :))

Komentáře

  1. hmm to by byl Med dřív ve mě, xD... už jsme se na ten balzám koukala mockrát, ale jelikož mám nespočet sračiček na rty doma, tak jsem ho nekoupila nikdy....

    OdpovědětVymazat
  2. mne sa zda ze mam doma ten kakaovy,...:)bol pri orbitkach ako darcek:) cca pred rokom...:)ale na moj vkus je taky tuhy, hutny :) mne vyhovuju skor kremove balzamy alebo take v tych kelimkoch:)))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky