Úryvek z pocitů...

Tohle byla poslední kapka dnešního dne...
Nechtěla jsem to říkat, dokud to nebude oficiální..ale dobře jsem udělala. Myslela jsem si, že s ním to třeba vydrží, že to bude mít význam..a nakonec mi napsal "have a bad life bad girl" ...nenávidím chlapské ego..oni musí mít vždycky pravdu, nikdo jiný ne. Opravdu...každý, na kterého narazím je buď kretén nebo je zadaný nebo to prostě nefunguje z obou stran. Chce se mi plakat, těm slzám se chce vyloženě ven, ale když ono to nejde...prostě ty slzy ze sebe nemůžu dostat, maximálně když mě z mrazu slzí oči, jako například dneska. Jestli má být celý rok 2013 jak jeho začátek, je to pěkně na hovno a bez vyhlídek..
Napřed ve škole dostanu trojku za svůj písemný projev- úvahu...a to mě tady lidé kapitulují na žurnalistku :D..a to tam každýmu učitelka psala nějaké vyjádření, chválila i čtyřkaře přes půl papíru a mně tam nenapsala ani jedno jediné slovo. Měla jsem dneska docela dobrou náladu, ve škole nás bylo jenom devět, zbytek jelo do Francie..a tak tam byl docela lačéz..Ale pak..dala jsem si pátý přes devátý a samozřejmě měla tuny výčitek..ale že mi potom ten debil ještě napíše tohle..díky Bohu za to, že jsem k němu nebyla nijak extra připutaná. Popravdě vždycky, když se kluk dozvěděl o mé poruše příjmu potravy, pár dní nebo hned nato mě opustil..a o čem to svědčí? Aspoň díky tomu poznám, kdo za nějaký vztah a věnování času jemu stojí...protože ten, kdo tě opravdu miluje, s tebou zůstane v tom dobrém, ale i v tom nejhorším!



Komentáře

  1. co to bylo za kokota? Já když to řekla svýmu příteli tak jsem se od něj dočkala naprostý podpory :)...samozřejmě má o mě hodně strach a já si to hrozně vyčítám, že ho trápím, ale snaží se mi pomoct...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. on si lepší pojmenování než kokot opravdu nezaslouží :)

      Vymazat
  2. Těžko soudit, když ho neznáme... Ale mince má vždy dvě strany.

    Není nic nového na tom, že muži celkově příliš nezvládají problémy žen. Nejsou na to stavění jako ženy. Nemůže se ale křidit všem. Někteří jsou schopní podpory a někteří pak opouštějí právě proto, že až moc milují a nemohou se na to koukat.

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní17/1/13 19:36

    Hlavu a hrdosť hore, takéto vzťahy v tvojom veku ťa posúvajú ďalej a učíš sa na nich lebo na ničích skúsenostiach sa tak nenaučíš a nepoučíš ako na vlastných! Chlap si ťa musí zaslúžiť a ten čo si ťa nezaslúži, nestojí za tvoje slzy...ver mi. :)

    OdpovědětVymazat
  4. popravde, keď som povedala môjmu bývalému že odkedy sme sa rozišli som nejedla na mňa začal byť milší.. asi pochopil čo spravil a snažil sa to nejak napraviť

    OdpovědětVymazat
  5. ten kluk je asi pěknej debil a nestojí ti za rozčilování... Přítel se mnou je i přes to, že ví jaký jsem měla problémy v minulosti, neopustil mě ani potom, co jsem s ním přibrala 20kg a podporuje mě (i kdyý to někdy není vidět xD) i v tom co dělám teď.... někde na tebe zaručeně čeká princ na bílým koni, jenom si bohužel musíš chvilku počkat! Drž se broučino, ty to zvládneš!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky