Včera + dneska + zítra = ???

Krásné ráno všem přeju :*
Ráda bych se omluvila, že dnes nebudu přidávat jídelníček..kdybych měla vypisovat, co jsem od 4 od rána všechno sežrala, asi by ze mě byl ještě větší cvok než jsem. A to jsem se ještě od 2 ráno dívala na dokumenty ze série Half ton people..asi jsem z nich dostala hlad nebo co :D. Ale je to nějaký divný, i tak mám docela dobrou náladu..otázka, kdo mi ji zkazí jako první, až vyjdu ven.

 ..today photo

Aspoň mi hned po ránu napsala jedna moc milá holčina Venda..ze skupiny, kde jsme chodily na terapie. Tak jsme si popřály hezký den nez nehod a já se pokusím to přání splnit :) teda mimo to ráno, kde jsem to absolutně podělala. Včera večer asi kolem desáté mi ještě zapípala smska od toho vola se slovy "Im sorry.." ...no samozřejmě, že jsem mu neodpověděla. Zase krávu ze sebe už nějakou dobu nedělám a nemám potřebu trávit čas s někým takovým, jako je on. Aspoň mě to utvrdilo hned na začátku, že za to nestojí.
A co se chystá dnes? Nejhorší bude dvouhodinovka tělocviku..mám z toho fobii od základky a ještě z minulé střední, vždycky jsem na všechny disciplíny kromě sklapovaček a posilování nejhorší..jinak v posilování zas nejlepší, ale to jsou ta léta dřiny a odříkání :D. Ale bůhví, dnes už mám beztak nulovou kondičku. První hodinu dostanu sprda, že nemám aktuality do ZPV, ale stejně bych si nechala dát za 5 tak jak tak. Žádné mluvené projevy před třídou mít nebudu!

Tumblr_mgq4mgmukn1s3q2xzo1_500_large

A aby toho nebylo málo..na poslední dvě hodiny jdeme zase kamsi do ekocentra, kde nás to vůbec nezajímá. Tak hodně blaha kytičkám :). Snad vás dneska čeká něco záživnějšího než mě. Ještě se stejně budu muset ráno rozčílit skrz Avon..lidi nejsou schopní platit včas a někdy platit vůbec..takže buď už budu vybírat peníze předem nebo s tím rovnou praštím. Stejně je kolem toho akorát plno vyřizování, který mě opravdu nebaví a nemám na to už čas. Taky by mi možná dneska mohl přijít dopis ♥..už včera jsem ho vyhlížela ve schránce, že jsem ještě zvonila na bábu, ať mi z balkónu hodí klíč od schránky..tak mi v sáčku hodila klíče do sněhu a trefila se přímo do psích chcánek...a ve schránce nic kromě fotky Zemana nebylo..nemám to já ale štěstí? :D ....

Snad se dnes máte lépe. Co na víkend plánujete? :) Nějaké tipy na obědové recepty? :)..


Komentáře

Oblíbené příspěvky