Vzpomínky? Nenechávej je jen ve své hlavě...

Zviditelni je ....
Nedokážete si představit, jaký je to krásný pocit si po roce listovat deníkem s fotkami, zavzpomínat si, co tehdy bylo a co už teď není nebo je nějak jinak. Můžeme si tím připomenout, jak jsme se tehdy cítili, co se za tu dobu u nás změnilo, jaké nové lidi jsme potkali a jak nás ovlivnili. Ale můžeme se i poučit z toho, co jsme dělali špatně.
Já osobně jsem u psaní deníku nikdy dlouho nevydržela, vlastně mi to vždycky vydrží pár dnů, když se pro něco nadchnu, ale potom je všechno nadšení pryč a já se hned vrhám do něčeho jiného. Nevydržím vlastně u ničeho, a to mě na sobě samé dost štve. Proto taky ty časté změny designu tady na blogu, písma apod. :D. Mimochodem, obdržela jsem pár stížností na nečitelné písmo článků, tak snad už teraz budete spokojení všichni.
Co vy? Píšete si deník? :) ...vlepujete do něj fotky, zapisujete si důležité zážitky?...

X_ff7c955d_large




Tumblr_mgal74ixry1qmjf3ao1_500_large

Tumblr_mg8cvawolv1r1rxn4o1_500_large


Komentáře

  1. Kdysi jsem si deník psala, ale nebyl na to čas :-)

    Nejsi náhodou blíženec? Já totiž coby blíženec, nevydržím u ničeho dlouho, proto se sama divím, že jsem vydržela hubnout rok xD... ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky