Z Bohunického deníku..aneb "pro" a "proti" uzdravit se..

Po dlouhé době jsem dělala pořádek v poličkách a našla jsem svůj blok, kam jsem si občas psala během mého pobytu na psychiatrii v Brně-Bohunicích denní záznamy, pocity, co jsem snědla atd. Ráda bych se o to s vámi podělila. Popřípadě navrhněte, co byste ještě doplnili..? Je to asi necelý rok, co jsem tyto zápisky psala, dnes bych je samozřejmě obohatila o další položky, ale chtěla jsem vám je poskytnout v originále :)


......já v Bohunicích

→ PRO

  • celkové zlepšení vztahů
  • lepší pleť
  • lepší koncentrace (škola)
  • méně pomluv
  • lepší sebekontrola
  • lepší nálada
  • větší výkonnost
  • víc energie
  • kvalitnější život
  • lepší stavba svalů
  • více peněz (ušetřím za žravky a projímadla)
  • bez léků
  • menší uzavřenost
  • víc koníčků
  • cestování, rozptýlení (váha nebude tak důležitá)
..k tomuhle bych dnes přidala ještě milion dalších věcí, ale je to z doby asi před rokem



→ PROTI

  • váhový příbytek
  • nepříjemné pocity
  • obavy, strach
  • časté otoky
  • možnost selhání
  • úvodní zácpa
  • hrozná netrpělivost
  • může to trvat déle
  • ztráta kamarádek s PPP
  • stavy bez nálady
  • nezvyk
  • špatná adaptace novým návykům
  • deprese
..k tomuto bych ráda podotkla, že jsem se léčila především ze závislosti na projímadlech, proto ta zmínka o otocích, zadržování vody, zácpě apod...



Komentáře

  1. Kéž by se to už nikdy nevrátilo!

    Z tvého blogu sálá obdivuhodné teplo a laskavost i přes to čím sis prošla. Protože ppp je především o sebenenávisti. Ty musíš být opravdu osobnost.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ráda se stanu pravidelnou čtenářkou :)
    Líbí se mi, jakým způsobem to tu vedeš, Tvůj styl vyjadřování i rubriky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi mě moc potěšila! Já samozřejmě nikoho nenutím, aby se stal mým novým followerem. Chtěla byc to objektivní..aby se mezi ně přidávali jen lidi, kteří jsou pravidelnými čtenáři a ne ti, co se tu ukážou jednou :)

      Vymazat
  3. Všechno má svá pro a proti. S PPP není život, ale přežívání, a to si musí každý nemocný prvotně uvědomit, jinak to asi nemá cenu. Musí se chtít s tím něco dělat, že...

    OdpovědětVymazat
  4. jestliže je tomu již rok, předpokládám, že dneska už je vše v pořádku a dostala ses z toho :) pokud ano tak gratuluju, kéž by se z toho dostaly všechny ty slečny .. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu obrovitánsky držím palce!!! Neumíme si ani představit, co prožíváš.. Potřebuješ podporu!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky