Ze školy, 18. 1.

Tak..zrovna nám skončil tělocvik...žádná sláva, ale podařilo se mi dohnat známky, abych neměla neklas...tak teď to ještě dohnat v dalších deseti předmětech a bude to úplně ideální :D. V tom těláku nám dala teda zabrat..samý posilování, běhy atd. ...a pak se mě ptala, kde jsem tak dlouho byla, že nemám známky. Řekla jsem v nemocnici..a ona a co ti bylo? Říkám nic závažnýho...prej a nemáš mít nějaký osvobození? ..já na to, že mám mít, ale doktorka mi ho stejně nenapíše a ona že co se mi může stát..říkám hypoglykemický šok občas...ale nemusíte se bát. Prej no to né, to já potřebuju vědět, jednou mi tady už zkolabovala holka, ale to byla jinej případ než seš ty. Ta brala drogy a byla anorektička..to potěší, ne?!!!!! ;)
Nebudu na to teď myslet, i když to nepůjde...člověka strašně nasere, že některé anorektičky hladoví půl roku a už jsou jak kostry a my, to malinký procento se v tom babráme 5 let a váha se nám nepohne a nepohne..a nikdy  na anorektičku vypadat nebudeme. Vím, že to je nemocný názor..vím to. Ale sere mě ta nespravedlnost....proč to sakra máme v genech tyhle tvary a postavu? V životě v rodině nebyl nikdo bez nadváhy...bába dokonce s morbidní obezitou.
No nic..jdeme do toho ekocentra, tak se tu mějte hezky :o*..pac a pusu!

Tumblr_mgoulzjnnr1s3u0eao1_500_large

Komentáře

  1. Tvrdit, že nevypadáš na anorektičku je docela vtipné... Jen podle tvých nohou na fotkách je to zřetelné na dálku... Je to spíše tím, že jakmile si řekla hypoglykemický záchvat, tvá profesorka začala myslet na diabetes.

    OdpovědětVymazat
  2. To je hezké no..:( Upřímně, já také nemá absolutně dohnané známky..:/
    Musím s tím něco udělat..:/ Pěkně mě to štve...

    http://stormredhair.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní18/1/13 18:45

    Mám podobný problém,možná nejsem hubená až tak jako ty,ale i tak jsem hubená... jím pravidelně a velké dávky,to jo, ale přibrat nemůžu za žádnou cenu!!Nikdy mi ale doktorka neřekla ,že bych mohla být anorekticka,dokonce ani nic nevyšetřovala,takže vážně nevím :/

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní18/1/13 18:46

    Slečno..Já anorexii měla..ale dostala jsem se z ní..a mám takovej pocit, že ty jsi jí uplně posedlá..a neuvědomuješ si, že vychrtliny se klukům nelíbí! Myslíš, že někdo bude chtít mít v posteli kost a nepříjemnou holku co neustále mluví o jídle a váze? Ne!!! Díky této nemoci jsem si rozbila vztah..a bohužel až po tom co mi vypadala pulka vlasu a skončila jsme na kapačkách, nezadaná. Jsem si uvědomila jak jsem blbá, že tohle vubec dělám a řeším..Teď vážím 65kg:D řekneš si bože..to kdybych měla tak asi umřu..ale já jsem štastná a ty bys byla taky kdyby si to přestala řešit..

    OdpovědětVymazat
  5. what a pretty and elegant girly look.

    http://www.lovefromberlin.net/
    xx rae

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky