18tiny + nové plány a vyhlídky do blízké budoucnosti

Jak už jsem slíbila v přechozím článku, tentokrát vás seznámím s tím, co mě bude v následující době čekat.

Tumblr_mh717smjy71rey5peo1_1280_large

Au-pair v Německu

Abych pravdu řekla, mám z toho stále větší a větší obavy. Kvůli dost nepovedené praxi v Rakousku, kde jsem byla ještě když jsem chodila na hotelovku, mám z toho strašnou hrůzu. Jednoduše ani ne tak z toho, že bych se s tou rodinou nijak nedomluvila, ale z toho, že si jako lidi nesedneme. Nemám to ráda, ale lidé mě posuzuju na základě svého prvního dojmu a většinou, když poznají, že jsem jiná, tak se to v jejich očích rovná "divná" a přece se s někým takovým nebudou bavit, že. Já to vím, jsem jiná, ale vím, že jsou tu pořád lidi, kteří si na mě váží právě totohle faktu a jsem za to na jednu stranu i sama ráda. Nyní mě čeká ještě sehnat dvě doporučení, která si budu muset nějak vymyslet, což tak asi musí dělat většina holek v mém věku, které nemají sourozence a o děti se nikdy skutečně nestaraly. Tohle už mám zařízené, kdo mi to napíše. Motivační dopis a dotazník jsem už rodině i agentuře taky poslala. Ještě budu muset odeslat do agentury 800-, jako zálohu a poslat jim kopii vysvědčení v němčině a zdravotní potvrzení. A právě z toho potvrzení mám největší hrůzu. Doktorka mi na jednu stranu není schopná napsat ani částečné uvolnění do těláku, ale když po ní chci něco takového, okamžitě tam beztak vypíše, že mám 150 psychických nemocí, že jsem byla 9x hospitalizovaná na psychiatrii atp. Jsem zvědavá, jestli s tímhle nějakou rodinu vůbec najdu. Ale kdyby ne, tak mi jednoduše vrátí zálohu a nikam se nepojede. Nemluvě o tom, že jelikož je to jen na dva měsíce, tak musím platit 5 000-,, protože je to zkrácená doba pobytu. Kdybych tam jela např. na 12 měsíců, bude mě to stát jen 2100-,. Ale skrz školu nemůžu. Původně jsem sháněla země, kde potřebuju především angličtinu, jenže do Anglie chtějí řidičák a doba pobytu není nikde kratší než půl roku, takže tohle byla možnost, ke které jsem došla až potom vylučovací metodou. Budu vás samozřejmě informovat o tom, jak to bude dál. Mám obavy, jestli s tím na poslední chvíli neseknout. Podpořte mě..řekněte svůj názor.¨

Tumblr_mhr4ddoomi1qdj8y5o1_500_large

Nutriční poradenství

Mělo by to být 18. února ...3 dny po mých narozeninách. Ne! Nedělám si srandu. Vím, že si tam nepůjdu poslechnout nic nového, jelikož v tomto oboru laicky pracuju, ale jde o princip. Když jsem tam kdysi šla, když mi bylo 15, tak jsem ze dne na den skoncovala s projímadly a začala jíst 5x - 6x denně jídelníček, kde jsem měla větší porce než normální člověk a po každém obědě, který zahrnoval i polévku, jsem si dávala snickersku, tak jsem ze začátku nabrala na druhý den kilo a půl, ale do týdne mi to spadlo dolů. Bohužel pak jsem do toho sklouzla znovu, ale já to musím zkoušet, dokud se u toho prostě neudržím. Jiná alternativa se prostě nenabízí. Ale to je zase tři roky zpátky, když si uvědomuju, jak moje tělo zareagovalo, když jsem skončila na jipce, jak jsem měla obličej desetkrát větší, mám z toho strach. Ale jsem pevně rozhodnutá, že tentokrát už začít musím a prostě na svoje triko. Chci lidem dokázat, čeho jsem schopna. Oni mi nevěří, že se mi někdy splní nějaký z mých snů, ale to je jejich problém. O to víc mě to motivuje dokázat jim, že to prostě dokážu. I když na druhou stranu nemám zájem a nepotřebuju někomu něco dokazovat, ale chci to udělat sama pro sebe. A myslím si, že tohle může být dobrým skokanským můstkem, ze kterého se můžu odrazit. Sice počítám s tím, že se do pořádné podváhy nikdy nedostanu, abych na anorektičku vypadala, ale musím se smiřovat s tím, že ze začátku naberu několik kilo, protože budu zase zadržovat tu vodu, ale doufám, že to brzo poté přejde. Taky jsem si plánovala, že začnu chodit v Brně do Annabelu, až tam budu s přítelem bydlet.

Tumblr_mhn34rskwo1rlx9a0o1_500_large

Bydlení s Giem

Ano, konečně jsem potkala někoho, s kým to vypadá, že to bude na dýl a dokonce by chtěl, abychom žili společně. Gio má v plánu se přestěhovat do nového bytu v březnu, ale našli jsme jeden, kterej je dost drahej, teda respektive já jsem ho našla, ale pro trvalé žití je to úžasná lokalita, krásné bydlení, byt je kompletně vybavený..akorát musím počkat, jak se k tomu on vyjádří. Změna prostředí by pro mě znamenala radikální změnu. Když jsem projížděla galerií fotek toho bytu, uviděla jsem fotku jídelního stolu a zamilovala jsem se do toho na první pohled. Nebudete tomu věřit, ale první věc, co mě napadla, když jsem ten obrázek spatřila, byla myšlenka na uzdravení. Je to ta nejnádhernější představa, kterou můžu mít - vydatná snídaně, oběd....a přitom budu mít už zažívání v pohodě a budu si moct pít kolik vody chci. Bohužel teď jsem v takovém "čekacím" období. Že nějaký byt bude, to už je jisté, ale otázka, aby vyhovoval nám oběma. 

Tumblr_mhuhnj9hfi1rp442eo1_500_large

Psychiatrička

Minule jsem ji prošvihla, protože byla na neschopence, ale teď si tam musím zavolat...asi v prázdniny, protože vím, že zítra tam není. Nejenže potřebuju další prášky napsat, ale hlavně se jí chci zeptat, jaké jsou možnosti případné hospitalizace. Chtěla bych někam na kratší dobu jen na infuze a vím, že ona má kontakty a chtěla bych zkusit Olomouc nebo Brno nejlíp, když už to tam znám, akorát by mě dali nevím kam, protože jsem byla zvyklá na dětské. Na jipku tam už nechci....to bylo něco otřesného.

Komentáře

  1. V olomouci si s nemocnicí nepomůžeš... Olomoucká fakultka to jsou řezníci a ne lidi!

    Držím ti palce, aby ti všechno vyšlo... Já bych au-pair dělat nemohla, protože já nemám ráda malý děti xD

    OdpovědětVymazat
  2. Jo já bych chtěla jako aupair do Anglie..:) Snad jednou ;)

    OdpovědětVymazat
  3. drzim palce nech ti vsetko vyjde :)
    super clanok

    OdpovědětVymazat
  4. Držím ti, aby ti všecko vyšlo!:)))

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný článek!
    Ať ti to vyjde :))

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Jojo, Brno psychiatrická JIPka, to je děs. Držím ti palce, ať ti vše vyjde!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, vrátila jsem se ale pod novým blogem, jestli máš zájem můžeš mě opět navštívit někdy :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní10/2/13 00:10

    já ti věřím, že to dokážeš, překonáš to období výčitek a sebeproklínání za každé sousto a pak přijde den kdy si uvědomíš, že je to pryč... že jíst je něco normálního, jídlo není nic zvláštního nebo něco za co by ses měla stydět :) budeš z toho venku a zalije tě pocit sebedůvěry, že si dokázala něco, co se ze začátku zdálo docela nemožné... za ten pocit ti to stojí! :) Věř si! Pozitivní energií se dějí zázraky, kouzla, vše, čemu uvěříš se stane realitou je to jen o to věřit!.. nemá cenu vysílat negativní energii :)
    Pamatuj si, vždy když budeš na kolenou a budeš chtít skoncovat, že jsem někde tady a hlavně VĚŘÍM TI! Never give up and stay strong ;)
    pravidelná čtenářka

    OdpovědětVymazat
  9. Prajem ti, aby si bola zdravá a spokojná sama so sebou. A hlavne, aby sa ti darilo nestratiť zdravý úsudok. Veľa šťastia :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky