Avon lak na nehty Fuchsia Dazzle

Tento lak jsem se rozhodla vyzkoušet až po nějakých čtyřech měsících. Do té doby mi ležel na skříni. Ale dovolte mi říct proč. Jedna holka, co si u mě objednala Avon mi potom nezaplatila a tento lak je jedna z věcí, které mi po ní doma zbyly. Lak jsem vyzkoušela v pondělí a jsem moc příjemně překvapená. Samozřejmě musím podotknout, že tohle je jen povrchový lak (tzv. nail coat), tudíž pod něj musíte nanést nějaký základní odstín jinak vaše očekávání o krásných nehtech bude bez odezvy. Lak dobře schne, třpytek tam není málo, glitrů taky ne, takže absolutní spokojenost. Můžete ho zakoupit taky ve zlaté nebo stříbrné barvě maximálně do 50 Kč. A ta investice se vyplatí. Moc dobře vypadá například na bílém nebo růžovém podkladu, kde hezky vynikne. Nedoporučovala bych používat příliš syté nebo tmavé barvy. Výhodou laku je, že zároveň vám nehty pokryje lehkou průhlednou vrstvou, takže teď jen vytaste drápky a čekejte od okolí samou chválu a dotazy, o který lak se jedná. Pokud bych mohla tento výrobek doporučit, rozhodně dávám palec nahoru. Jsem spokojená a má očekávání nadmíru splnil.

Komentáře

  1. ten mám doma, ale díky tomu, že je v něm těch třpytek tolik, dávám si ho aj bez podkladu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně se mi to líbí na tom bílém podkladu! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten vypadá perfektně.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky