Avon sérum na roztřepené konečky

Po dlouhé době bych vám sem ráda přidala nějakou tu recenzi. Zrovna jsem uviděla, jak mi v poličce stojí sérum na roztřepené konečky od Avonu a možná by vás zajímalo, co je tato věcička vlastně zač.
Jedná se v podstatě o takový olejíček ve skleněné lahvičce (ano, kupodivu poprvé není něco od Avonu plastové). Kdybych měla zhodnotit jeho účinky, naprosto si ho nemůžu vynachválit. A to ho ještě nepoužívám pravidelně. Jelikož dělám Avon lady, tak vím, že tahleta věcička je u zákaznic jedna z nejžádanějších, potom jsou na řadě tělové spreje :). Původně tohle sérum stávalo vždy nad 150-, , ale nyní jej můžeš v katalogu najít i pod stokorunu, což se sakra vyplatí. Můžu ti zaručit, že ti vydrží dlouho, minimálně dva měsíce a při pravidelném používání má opravdu ohromný efekt. Sama hodně trpím na roztřepené konečky, ale nikdy jsem na to nic nezkoušela, ale když jsem jednoho dne měla možnosti si sérum koupit za pouhých 45-,, neváhala jsem a jsem za to ráda. Toto sérum je velice známé a oblíbené mezi těmi, co se zajímaví o kosmetiku a proto bych se vás ráda zeptala, jaký názor na to máte vy? :)

Komentáře

  1. Ak to pomáha, určo rada vyskúšam, kedže moje vlasy sú v celkom zlom stave, aj keď za posledné 2 mesiace sa mojim doslednym piplanim trochu zlepšili.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé to by se mi hodilo, taky tak trpím jak ty, ale nevěděla jsem jestli je to dobrý :) takže jsi to při příležitosti objednám :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky