Balea balzám na rty se svěží chutí melounu

Řekla bych, že do tohohle sychravého a nevyzpytatelného počasí se tato recenze skvěle hodí. Už jsem tu posudky na pár balzámu dělala, ale samozřejmě ani já nepoužívám jen jednu značku a tak vám povím něco o tomhle skvělém balzámu, který jsem dostala od spolužačky z bývalé střední školy, Sandry.
Dala mi ho k narozeninám. Když jsem si k němu přčichla, úplně jsem roztála na židli :D. Vonělo to tak úžasně melounově, že jsem měla chuť to sníst...ta chuť, ten chtíč..bylo to skutečně nesnesitelné.
Pomohl mi s hrubými a rozpraskanými rty a to jsem jej používala jen obden.


Balzám je balený v šikovném, plošším kelímu, viz. obrázek, má úžasnou chuť a hlavně vůni -ne přeslazenou, ale ani nevýraznou. 
Někdo by si řekl, že značka Balea, která patří k těm nejlevnějším, bude mít i nekvalitní výrobky, ale opak je pravdou, to mi věřte. Není to první výrobek od Baley, který mám, měla jsem jich už nespočet a téměř se všemi jsem byla moc spokojená. Balzámek stojí okolo 30 Kč.
Jediná nevýhoda, kterou bych mohla vytknout, je nanášení prstem. To například dělá potíže těm, co mají dlouhé nehty a taky když jezdíme třeba vlakem do školy a chceme si namazt rty, těma špinavýma rukama se nám do toho dlabat zrovna moc nechce.
Ale shrnu-li to, dávám jasné PLUS a vyzkoušejte! :)

Přidat popisek

Komentáře

  1. Hello from Spain, i did not know this balm but i like IT. Keep in touch

    OdpovědětVymazat
  2. Hello Andiee! :) I've just discovered your blog! it's soo cute and girly! congrats! :)
    Love from Italy XOXO

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky