Co dělat na Valentýna, když jsi singl

Zítra to už vypukne!
Věřte mi, tohle téma je mi hodně blízké. Na každého Valentýna mi to vyšlo tak blbě, že jsem zrovna byla sólo, tak si umím představit, jak je to pro některé z vás ubíjející. Bojíte se vyjít ven mezi ty zamilované párečky, které se ulicemi vodí za ruce, rozdávají si polibky na všechny strany a září z nich zamilovanost.
Hlavní věc je neztrácet naději. Vy, co jste singl, zkrátka taky někoho brzo potkáte. A to mi věřte, kolikrát musíte narazit na dvaadvacet debilů, než najdete toho správného. Ale na druhou stranu není dobré si něco idealizovat. Ať chcete nebo ne, každý vztah má své mouchy. Na první pohled se může zdát, že ti dva září štěstím, ale jakmile se za nimi zavřou dveře od bytu, začnou se hádat nebo se stanou oběťmi toho strašného strašáka všech vztahů -stereotypu. U některých párů to tkví v tom, že se například jen dívají na filmy, neprohodí spolu ani slovo a přitom si to vůbec neuvědomují, protože už to tak dělají téměř denně. V jiných případech si každý hledí svého. Jeden sedí například u počítače, druhý chatuje na mobilu s kamarádem..zkrátka je toho spousta. Škoda je, když stereotyp postihne pár, kde jsou spolu ti dva jenom chvíli.

291_large

A chceš tedy nějaké tipy, co dělat na Valentýna, když zrovna nemáš přítele? Tady je máš přímo z první ruky, no přece ode mě. :)

1) Pozvi kamarádku a pusťte si horor, komedii nebo něco, na čem se shodnete

Takový filmový večer s kamarádou. To nezní vůbec špatně, ne? :) Pokud jste obě dvě takové té typické holčičí povahy, dejte stranou veškeré slaďáky a romantické filmy na způsob Milý Johne, Nezapomeň na mě, Nejpevnější pouto atp. Máte rády horory? Potom si pusťte horor. Můžete třeba nějakou novinku nebo se mrkněte na Pustinu - ten mě docela bavil a nemusíte jej ani stahovat, najdete ho na Youtube :). Zkrátka domluvte se na čemkoli, co budete dělat. Alespoň nebudeš muset celý den myslet na to, že večer nemáš co dělat.

529684_481187055272731_1428355033_n_large

2) Vyraz s kamarády do ulic

Jo, proč ne. Tak schválně - kdy jsi naposledy byla s kamarády někde venku a zažila tolik trapasů, že je na obou rukách nespočítáš?! Asi je to už docela dlouho, co? Možná moc řešíš školu nebo jiné starosti, ale v tento den se rozhodni prostě a jednoduše "vypnout". Vyrazte do kina, do baru, restaurace, vašeho oblíbeného klubu nebo kamkoli, kde tě to odpoutá od temných myšlenek. A co víc? Třeba zrovna v tento den potkáš mezi lidmi svůj budoucí objev :)

Tumblr_mgd3jb3vy51rnngzao1_500_large

3) Udělej si shopping tour

Je jedno, jestli si vezmeš někoho s sebou nebo vyrazíš sama. Nakupování léčí. Ano, někdy vede nadmíra nakupování až k shopaholismu, jako třeba u mě :D, ale vždyť se přece říká "dělej to, co tě dělá šťastným". Takže co si takhle vyjít do obchoďáku nakoupit nové hadříky na jaro, novou kosmetiku, případně nějakou dekoraci do bytu, kryt na mobil, sluchátka nebo co tě jen napadne a udělá ti radost. Z vlastní zkušenosti vím, že je fajn, když si koupíš něco, co je technického zaměření, protože pak jsi odkázaná na to, že se s tím budeš piplat až do večera, než se s tím naučíš zacházet :).
Ostatně jak už jednou pravila Coco Chanel - Ty nejlepší věci jsou zadarmo, ty ještě lepší ale stojí peníze.

Tumblr_m66sinewhg1r07610o1_500_large

4.) Fuck Valentine's Day

Určitě znáš ty řeči, které můžeš slýchat všude okolo. Je to přece jen potrhlý americký svátek a ne náš, tak proč bychom něco tak povrchního a komerčního měly slavit?! Je to věc názoru. Já osobně tento svátek mám ráda, ale abych to už nějak shrnula. Jednoduše tento svátek ignoruj. Prostě si řekni, že je normální čtvrtek, zachumlej se s notebookem do peřin, vem si k sobě svého domácího mazlíčka, dej si sluchátka do uší a jednoduše relaxuj. Každý to občas potřebujeme.

Tumblr_mi1nkgo7y01qz6f9yo2_1280_large

5.) Udělej si mezinárodní den obžerství

Samozřejmě tohle ber trochu s nadsázkou :D. Ale ruku na srdce - co nás udělá šťastnějšími než naše oblíbené jídlo? Můžeš se domluvit s kamarádkou a něco společně uvařit nebo upéct. Nebo si jednoduše zajdi do nejbližšího obchodu a nakup sladkosti, brambůrky, ledovou kávu a všechno, co máš ráda. Jednou za rok se nic nestane. Hlavně si neříkej větu "Od Valentýna držím dietu" :D

Tumblr_mi2m7j6uq11s0hy62o1_500_large

Tak, snad jsem vám trochu pomohla s vašimi plány na 14. února (pro ty, kteří chtějí, Sv. Valentýna) a budete na tento den vzpomínat s úsměvem a uznáte, že jste si ho užily líp než s kdejakým chlapem.

Komentáře

  1. Krásně pojatý Valentýn =) Musím říct, že to s tím "singl" mám také, jen jednou jedinkrát tomu bylo naopak, ale to už pár let nazpět. Jelikož to ale beru s humorem a nehodlám se hroutit z toho, že jsem na ocet, tak si udělám "zaláskovaný den" s kamarádkou =) Udělám něco sladkého, nějaké pohoštění, přijede ke mně na klasický holčičí pokec a třeba si pustíme nějakou správně střelenou a ujetou komedii =) Takže jsem jedině pro Tvé nápady =)
    Inhotblog.blogspot.cz
    Kkiss

    OdpovědětVymazat
  2. Rozmyšlam, že niečo z toco použijem.:-D mam sice chalana ale nemožem s nim byť zajtra lebo som chora takže vyskušam to obžerstvo zrejme:-D

    OdpovědětVymazat
  3. ja a priatel neoslavujeme valentin...darceky si davame hociktory den v roku len tak pretoze chceme.nebud smutna, ten naj chlapec ta este len caka :O)
    aaaale skvely clanok :D

    OdpovědětVymazat
  4. J8 valentýna neřeším ani tak... S přítelem si dáme jenom nějakou drobnost, zajdeme si na večeři a tím to pro nás končí...neřešíme to tak, jakože bychom to museli nějak "zveličovat ve vztahu" protože upřímně... jak to řekla kamarádka: Pořádně zašukat, si můžeme každej den v roce xD

    OdpovědětVymazat
  5. This is a great blog and thanks.

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych si koupila něco dobrého nebo udělala něco dobrého a dívala se na nějaké dobré filmy s kamarádkama:)

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavý a určitě užitečný článek!:) Já sama teda Valentýna nijak neřeším, tudíž mě nijak nenadchne ani z toho nemám deprese :D:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky