Co dělat na Valentýna, když jsi zadaná

Tentokrát tě potkalo to štěstí a už jsi se svým klukem třeba několik let a není to váš první Valentýn nebo jsi zkrátka někoho potkala a tento rok nejsi odkázaná na samotu. Moc ti to přeju :)! Každý potřebujeme lásku a někoho po svém boku. Sama jsem zvědavá, s čím přijde dneska ten můj. Mám ale určité pochybnosti, že s ničím. No uvidíme, nechám se překvapit. Co jiného mi taky zbývá.
Ale máš narozdíl ode mě normálního chlapa, se kterým se dá mluvit? Pak máš v tomto směru vyhráno a můžeš využít jednoho z mých tipů.

Tumblr_mi2p6nowdk1rkfqwzo1_500_large

1.) Udělejte si romantický výlet

Není nad to zavzpomínat společně na vaše strávené chvilky spolu, zážitky a vše, co vás spojuje. Co třeba odjet někam pryč? Zabookovat lístky do Paříže, například :). Na slevových portálech najdeš takových nabídek spoustu. Nemusíte někam vyjet hned dneska, ale už jen tímhle si uděláte navzájem radost. Hlavně s sebou nezapomeňte vzít foťák, aby potom bylo na co vzpomínat a zámeček, který připevníte v Paříži na plot zamilovaných. Pardon, já tam nikdy nebyla, takže nevím, jak se to místo přesně jmenuje, ale vím o jeho existenci. :) Taky se šikne mít v kabelce lihovku, abyste mohli zpečetit svá jména dohromady.

25916_277574172373812_1973167792_n_large

Ještě jsem se nechala inspirovat kamarádčinými fotkami z dovolené se svým přítelem. Opravdu to vypadá líp než ve snu :).


2.) Zachumlat se do pelíšku

Pokud jste oba dva spíše takoví kliďasové, tak svoje kouzlo má i to, že si jednoduše zalezete do peřin nebo lehnete na gauč, zapálíte svíčky, pustíte si nějakou tu romantiku a budete si užívat přítomnosti jeden druhého. Ano, možná vám to zní trochu naivně a jako z nějakého amerického filmu ale já jsem prostě snílek. Tak to je :). Je jen na vás, co podniknete. 

Tumblr_mi2eidr74n1s2ze22o1_500_large

A vy, co jste singl, nezoufejte! Odpoledne se tu najdou tipy i pro vás a kupodivu jich bude mnohem víc :). No, není lepší být singl? :D

Jak se chystáte oslavit Valentýna, pokud slavíte? :)

Komentáře

  1. I absolutely love your blog! Specially the photos because they are so artistic and creative. So detailed that I really enjoyed browsing your blog. I followed you on GFC! Hoping you can come by mine too :) Thank you for this post! I can't wait to read more of your posts. More power to you!

    XOXO
    Your new follower,
    www.MusingsofaMakeupMaven.com

    OdpovědětVymazat
  2. Thanks for leaving the comment on my blog about your address change. I'm sure some of my viewers will take notice and give you a visit also.

    I'm not showing that you are actually following me...could you please do so?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky