Dermacol Make-up cover

Nikdy jsem neměla v oblibě značku Dermacol, ale asi takové poslední dva roky jí hodně přicházím na chuť. Začalo to řasenkou Imperial, potom matujícím make-upem a nyní je to tento make-up z limitované edice, který jsem koupila ve čtvrtek v Rossmannu :). A právě jemu bych tentokrát ráda věnovala nový příspěvek do rubriky Recenze.


Tento make-up perfektně kryje jako ještě žádný z těch, co jsem doposud měla. A je neskutečný v tom, že ho stačí nanést pouze milimetrový diblík a zakryje perfektně celý obličej. Takže teď mám vystaráno aspoň na 2 měsíce. Tuba působí velmi malinkým dojmem, ale objemově má 30ml stejně jako ostatní make-upy, které na trhu seženeš. A taky na to, jaké úžasné účinky má, jsem ho sehnala jen za 179-,, což je paráda. Když to porovnám s takovým L'oréalem.
V balení najdeš sice i návod na nanášení, ale myslím, že to my zkušené beauty maniačky nemáme za potřebí. :) ..pro většinu holek bych doporučila ten nejsvětlejší odstín, konkrétně č. 213.


Říkám vám...tohle je opravdu skvělá trefa do černého a mohu ho všem doporučit. 

Komentáře

  1. Taky jsem si myslela, že 213, kterou jsem sehnala v DM, je nejsvětlejší, ale když se podíváš na stránky Dermacolu, zjistíš, že nejsvětlejší je 207čka. Já 213 nemůžu používat, je na mě strašně tmavá. Takže výrobek na nic..:(

    OdpovědětVymazat
  2. na mě je teda 213 hodně tmavý, takže jsem si z netu objednala 209 a vyhovuje mi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máte pravdu, holky...dneska jsem ho použila počtvrté...a zjistila jsem, že je na mě taky moc tmavej :/

      Vymazat
  3. Už ho musím konečne vyskúšať.. Ale keď ešte stále mám tri iné make-upy, takže si to nechám na neskôr

    OdpovědětVymazat
  4. thank you, i like your blog too! :)
    do you want to follow each other? :)

    http://liveanddream-forever.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  5. Je super, škoda jen že v drogeriích mají jen tmavé odstíny :-) ale jeho krycí schopnost je úžasná. Nejlepší korektor všech dob :)

    OdpovědětVymazat
  6. I haven't heard of this before, it sounds great, xoxo.

    OdpovědětVymazat
  7. Just checking back for any new posts you may have written.
    I’ve been a follower on your blog for a while now and would like to invite you to visit my blog and follow me back. Sorry I took so long for the invitation.

    OdpovědětVymazat
  8. ja ho nemôžem vôbec zohnať, dúfam že sa mi to podarí niekedy,lebo každý ho chváli...blog

    OdpovědětVymazat
  9. Když jsem na prázdniny pracovala v Dermacolu, tyhle covery jsme tam vyráběly téměř každý den. Jak to holky dáváte dolů? :D Já to nemohla smít opravdu ničím.. Nemluvě o té spoušti, když se to vylilo po stole, to byla teprve legrace :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky