Dermacol řasenka Nutri Lash

Už víte, že ve čtvrtek jsem si udělala takový menší nákup v drogerii :). A mezi položkami se nacházela i tato řasenka od Dermacolu. Slibuje výživu a prodloužení řas...můžu upřímně říct, že menší efekt v optickém prodloužení jsem zaznamenala. Jestli to vyživuje řasy, to asi hned jen tak nepoznáme :).


Menší mínus to ale má..řasenka má krémové složení, což je sice dobře, ale kartáček trochu žmolkuje a slepuje řasy. Já jsem zvyklá používat 2-3 řasenky na sebe, takže poté, co nanesu tuhle, sáhnu po té s jemným hřebínkem a řasy ještě než uschnou rozčešu a efekt je parádní. Není to sice TOP 1, ale určitě to není největší propadák.
Ne každá novinka na trhu je povedená..téhle jsem bohužel musela vytknout malé mínus. Ale jinak jsem s ní spokojená..uvidíme, jak dlouho vydrží. Spotřeba řasenek u mě totiž prudce stoupá :)!

Komentáře

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky