HTC Desire X

Tohle není žádná recenze, nýbrž změna mé volby ke koupi telefonu k 18tinám. Jelikož jsem si aktivovala studentský tarif, tak mě tento mobil vyjde levněji + 1.000-, sleva přes e-shop u Vodafonu.
Já vím, měla jsem v plánu si koupit Samsung Galaxy Ace plus, ale změnila jsem názor. Potřebuju telefon už existenčně, na ten aktuální mi pomalu ani nechodí smsky a neustále se mi zasekává. A jelikož budu asi pořád někde na cestách a nebudu si s sebou tahat ten sotva desetikilový notebook, potřebuju telefon v pěkným a velkým displejem a to tenhle smartpone splňuje. Sice teda budu muset asi hladovět celý další měsíc, protože na narozeniny víc než tisícovku dohromady nedostanu, ale co..ten telefon mi udělá strašnou radost :). Včera jsem ho objednala a v pondělí nebo v úterý by měl přijít. Problém je, že jedu v pondělí do Brna a budu tam až do pátku a chci už mít ten mobil u sebe, tak abych to nepřesunula pak na úterý :D. Ale snad ne. Konečně se uvidím s Katy po dlouhé době a dáme si opožděně dárek k Vánocům:*

Máte s tímto smartphonem někdo zkušenost? Podělte se!

Htc-desire-x_large

Komentáře

  1. Zkušenost mám jen s jedním dotykáčem, teď používám s qwerty, ale připadá mi, že mi ani jedno nevyhovuje:D

    OdpovědětVymazat
  2. Hi! Amazing blog! Do you want to follow each other with Google friend connect, Bloglovin and facebook? Let me know!

    Kisses,

    Babi
    www.voguebuster.net

    OdpovědětVymazat
  3. vybrala sis dobře :) já mám samsung galaxy a neustále se seká

    OdpovědětVymazat
  4. I follow you now with Google friend connect and Bloglovin!! Wait for you to do the same!!

    Babi
    www.voguebuster.net

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky