I love you, followers !

Tenhle článek možná vyzní jako rutina, ale pro mě veliká vzácnost. Každým dnem dostávám více a více ohlasů na svůj blog a z 99% pozitivních. Líbí se vám, o čem píšu a zkrátka sem chodíte rádi a toho já si moc vážím. Vím, že jsou tu i miliony jiných blogů, ale vy chodíte zrovna na ten můj a to je pro mě tou největší odměnou. Jsem nesmírně vděčná za každý jednotlivý komentář od každého z vás. Kdo ještě žádný nepřidal, budu ráda, když k nějakému článku přispěje :).
Měla jsem tu i ohlasy na údajně nečitelné písmo. Omlouvám se, ale písmo nemám v plánu v nejbližší době měnit. Já ho přečtu úplně v pohodě a myslím si, že to je spíše o zvyku. Není ani moc malé, ani světlé a nepřipadá mi nečitelné. To by nebylo v nabídce stylů písma. Snad si brzy zvyknete a nebudete mi to mít za zlé. Ale 90% lidí s tím problém nemá a já už tuplem ne, takže se hold někdy musíme podřídit většině. :(
Ještě jednou vám všem děkuju a doufám, že vás váš vaše záliba v navštěvování mého blogu nikdy neopustí. Budu se snažit neustále se zlepšovat a získávat si vás víc a víc na svou stranu :)!

I LOVE YOU, FOLLOWERS!

Tumblr_mhppddcn6j1rm0hjjo1_400_large

Komentáře

  1. Thanx for your comment on my blog! I follow you now :-)

    Greetz xxx

    marijnlashkari.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Thank you so much for your comment!i follow you :)

    xxX

    http://fckinrachy.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  3. This is such a cute message! :) I love how appreciative you are!

    xo,
    Sabrina
    http://www.rougespark.com

    OdpovědětVymazat
  4. Thank you for visiting my blog - happy to follow and support your cause. All the best.

    xo Lulu
    simplylulustyle.com

    OdpovědětVymazat
  5. OK...I accepted your invitation to follow you and was glad to do it...I'm now inviting you to follow me as well.

    OdpovědětVymazat
  6. Hola, me alegré mucho al encontrar tu comentario en mi blog, es verdad que un blog se alimenta de los comentarios, a mí me encantan.
    Lindo tu blog, es muy interesante.
    respecto a la letra, es verdad que es un poco complicada de leer, pero es muy linda, tal vez no haya que cambiarla, sólo agrandarla.
    Espero sigamos visitándonos.
    Un abrazo desde Chile.
    Maru

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem taky nikdy neměla problém s přečtením mého písma na mém blogu, ale bohužel, všichni si pořád stěžovali, takže jsem musela vyhodit písmo, co mě odlišovalo a musela tam dát opravdu nudné písmo... :-)

    já sem chodím ráda...:-) líbí se mi tu, nic by si tu pro mě nemusela měnit :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Hi, followed your blog.

    *hugs*
    ] hope we can be followers

    http://zanesaria.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Love your blog, am your newest follower :) have a happy day sweetie

    Bee happy x

    OdpovědětVymazat
  10. Hi, thanks for the comment.. I have followed to support. I hope you can follow back :)

    http://terriface01.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  11. hej! ;3 świetny blog *.* zapraszam na bloga z opowiadaniami! i zachęcam do czytania, komentowania i obserwowania --> www.always-back-for-you.blogspot.com pozdrawiam :*

    OdpovědětVymazat
  12. Great blog! Tanks for commenting on my blog :) Following! Hope you follow me back ;)
    enjoy ^^

    * http://a-taste-of-h.blogspot.com/ *

    OdpovědětVymazat
  13. Dziękuje za wizytę na moim blogu, zapraszam do mnie częściej. Obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpovědětVymazat
  14. sooo cuteeee
    hope you like my blog and it makes me soo glad if you wat to follow me
    xo

    OdpovědětVymazat
  15. sweet message :-))) Nice post!
    Thank you for your comment on my Blog!!!
    Sure i follow you and hope you do the same <3

    Loveeeee from switzerland, Kira
    schuhRei.ch

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky