Kamarádi "dietáři"

Beztak to všichni znáte. Po svátcích nejedna kamarádka, teta, kolegyně nebo spolužačka začala držet dietu, cvičit, alias jak by ona sama řekla- "něco se sebou konečně dělat". Někomu to vydrží třeba napořád, někomu půl roku, někomu měsíc a někomu sotva dva dny (jako třeba mojí spolužačce z lavice :D). Jenže nás, holky s poruchami příjmu potravy, tohle doslova irituje. Nechci teda mluvit za všechny, ale mám-li říct, jak to cítím já, tak jsem naprosto znechucená a naštvaná, když to kolem sebe tak pozoruju. Někdo si hubne jen z toho, že místo sladkých sirupů pije džus, ale přitom si pořád svačí Snickersky, bagety s tunou majonézy a podobné kalorické bomby. Tohle mě fakt dokáže vytočit..já celý den nejím nic a neshodím, ba naopak ještě přiberu z toho, že se napiju skleničky vody, která ze mě nevyjde ven.
Zrovna teď, mezitím, co píšu tento článek, mi píše moje anorektická spolužačka, která se denně cpe tunami chipsů, láduje se Papitou, lentilkama a všemi takovými náhražkami a vypadá jak ožraná špejle, jak má docílit toho, aby vypadala jak ta holka na obrázku (posílá mi odkaz na vypracované břišáky a svalnatější, vyrýsovanou postavu). Měla jsem sto chutí jebnout s tím notebookem o zem, když jsem to viděla. Samozřejmě jsem jí odepsala, že denním cvičením a především stravou, ale že si nemá nikdy namlouvat, že bude vypadat jak nějaká holka na obrázku, protože každý jsme jinak stavěný, jsme jiní jeden od druhého.
Když nad tím tak přemýšlím, neexistuje den, kdy bych neslyšela někoho se o tomto alespoň zmínit. Už jen včera mě děsně ubíjelo, jak se bábi se sestřenkou baví na téma, jak teď další týden potřebují shodit aspon 3 kila a podobné kecy. Nejraději bych si napráskala. Když si pomyslím, že předtím jsem žrala jak Otesánek, klidně svíčkovou se šesti v 11 večer a nepřibírala po tom a hned, co jsem snědla první tři sousta jsem letěla na záchod a přitom jsem měla váhu v normě, a když si představím, jak jsem na tom teď..jak mám opelichanou hlavu, všechno zapomínám, přiberu kilo z jednoho jablka...je mi z toho hrozně. Ale kousla jsem se, že 18. po té konzultaci prostě začnu jíst dostatečné porce pravidelně a to pití si zkoriguju sama. Asi budu několik týdnů nafouklá a oteklá jak papuč, ale potřebuju, aby ty ledviny zase začly filtrovat, jinak je to cesta do pekel. Raději bych si sice šla lehnout do nemocnice, ale to musím ještě probrat se svou psychiatričkou.

3394_324705357635878_579372394_n_large

Co vy, holky?! máte taky kolem sebe plno chronických dietářů, co vám lezou krkem?!

Komentáře

  1. Taky mě štvou lidi, co se cpou od rána do večera vším od čokolády po brambůrky, něco jako salát ani nevezmou do pusy a jediný jejich pohyb je cesta do školy, a nepřiberou ani deko.
    Zato já se můžu přetrhnout, cvičím, snažím se správně jíst a pak si dám 3 dílky čkolády a jsem zase na začátku...

    OdpovědětVymazat
  2. No..tak to mi naprosto mluvíš z duše :)

    OdpovědětVymazat
  3. přibíráš z vody? to spíš z toho že žádnou nepiješ, pak se ti voda zadržuje a ještě se přejídáš...a myslíš že to zachráníš projímadlem...panebože...nejdřív sekni s ta projímadlama, pár dní se smiř s vyšší váhou - o který stejně budeš vědětže je to JEN VODA, která se ted bude chvíli zadržovat a až se to srovná (a taky až budeš schopná normálně vylučovat že) tak to zas rychle klesne...a pak můžeš pít vody hektolitry a zaručeně po ní nepřibereš hele...a taky se díky ní možná nebudeš cpát tim, po čem přibereš ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem jedna z těch, jak píšeš, "anorektických kamarádek co sežerou vše a nepřiberou". Ale anorektička nejsem. Fakt ne. Někteří lidi by si měli přečíst co to znamená => psychika! Není to o těle. A za to že jsem ektomorf a ikdyž se snažím nepřiberu, nemůžu...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky