Každý pád na zem je vlastně dar

...a začátek nového příběhu, který bude mít velkolepý konec.
No není to tak? K této myšlence mě inspirovalo video od Raega Věř, běž a dokážeš...viz. dole ↓


Nemám zrovna svůj den, ale alespoň jsem se dneska odreagovala a celý den měla nějaký program a k tomu, abych napsala tento článek mě inspirovala ta krásná návštěvnost a rekord, který jste tu dneska trhli :). Ani si neumíte představit, jak mě to hřeje u srdce..je to báječné nabýt znovu toho pocitu, že aspoň něco z toho, co dělám, má smysl. Vyfotila jsem pro vás fotku, kterou bych vám chtěla dát jako poděkování za to, že blog stále navštěvujete a je vás čím dál víc. ♥ ♥ ♥


A co že jsem dělala dneska? Vyrazila jsem s kamarádkou Maruškou do města, kde jsem si plánovala hned několik věcí. Sice to mělo háček..Maruška měla 58 minut zpoždění..já toleruju maximálně takovou tu akademickou čtvrthodinku, ale tohle mě nasralo :D...navíc moje ruce během toho dlouhého čekání prošly katastrofální etapou mrazu. Ale na ni se člověk nedokáže zlobit, je to strašnej kliďas a takové lidi mám ráda. Dneska jsem si stačila skočit ke škole vyzvednou vytisknutou smlouvu do Anglie, kterou jsem podepsala, oskenovala a poslala do Londýna, tudíž jsem se upsala, že 30. června moje Tour de Czech rep. končí a vracet se budu v době neurčité. Pokud by to u rodiny dobře klapalo, pokusila bych se studovat 3. ročník přímo v Anglii, prý na škole budou akorát rádi, když je budu reprezentovat. :D Potom jsem se byla ptát na brigádu v nutričním centru, kde jsem ale ke vší smůle zjistila, že hledají brigádnici jenom na pozici "propagátorky", což by obnášelo to, že budu stát na náměstí a navádět lidi, aby se do centra šli podívat a nechali si zdarma udělat analýzu těla a to teda vážně dělat nebudu, aby mě po týdnu nenávidělo celé město. Dál jsem byla v bance vyzvednout si kartičku, ale ke vší smůle tam ještě nedorazila, bohužel :(, ale tak naštěstí jsem tam neseděla dlouho a byli na mě moc příjemní :). Poté jsem vyrazila do drogérky koupit lak na vlasy, který mi dochází a pleťovou vodu, která už mi došla úplně. Můžete se pak těšit na recenze, až výrobky vyzkouším :).
A ke konci jsme šly do naší oblíbené kavárny....já na medovník a dva kopečky "vanilkové" a Maru na horký nápoj od Tomy a špenátovou palačinku. Nakonec jsme skončily v Bille, kde jsem nakoupila nějaké věci. 


Pokud vám můžu doporučit, mají tam jahody 500g za 30Kč...a jsou výborné :). Teď je třeba toho využít, když jsou jahody každou chvíli někde ve slevě.
Nakonec jsem zapomněla podotknout, že jsme našly několik nabídek pronájmu a rády bychom, kdybychom se ještě s Nikčou nastěhovaly do konce března. Ale zase tady není stoprocentní jistota nikdy jelikož nevím, kdy nastoupím na to léčení..pokud vůbec někdy.
Navštívily jsme takový zapadlý obchod s oblečením, kde dělá Maruščin kamarád a co jsem nenašla??- úžasnou bílou chlupatou mikču, kterou si přeju už roky...tak jsem si ji nechala odložit a stopro si pro ni zítra nebo pozítří dojdu. Pak jsem se stavovala doma, kde jsem musela s matkou pořešit něco ohledně doktorky a školy..nic moc příjemného, ale dalo se to. Viděla jsem aspoň svoje tři zvířecí miláčky, kteří mi strašně chybí :(. 

A co vy dnes? Jaký jste měli den? :*


Komentáře

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky