Konečně si nadělím k 18tinám nový mobil

Už je to hooodně dlouho, co toužím po novém mobilu. Ani ne tak z rozežranosti, ale spíš protože moje 5 let stará XpressMusic mi už ani nepřijímá smsky a totálně stávkuje. Navíc je už dávno po záruce. Přísahám..já jsem neměla na mobily nikdy štěstí. Ať už to bylo nějaké "véčko" od Nokie nebo Sony Ericsson, vždycky u nich už po pouhých pár týdnech nastala nějaká vada a museli mi přehrávat software. Nemluvě o tom, že než ti vyřídí reklamaci, trvá jim to vždycky měsíc, i když jim to leží třeba už tři týdny někde v regálu. Nicméně osmnáctiny budu mít jenom jednou a mobil prostě potřebuju. Nemám finance na iPhone 5, takže jsem se rozhodla pro Samsung Galaxy Ace plus. Není to nic extra oproti dnešním mobilům, ale hlavně má Android, takže budu moct blogovat z mobilu a především přejdu na studentský tarif, takže mě mobil vyjde asi o třetinu levněji. Jediné, co mě na tom mobilu dost znepokojuje je to, že nemá budík (!!!!!) No chápete to?! Takový rádoby vymakaný mobil a chybí mu základní funkce, kterou každý na mobilu využívá :D. Tak budu jen doufat, že se bude dát stáhnout nějaká aplikace na budík, protože opravdu si nemůžu dovolit zaspávat. Mobil je jako moje druhá ruka, takovej nejlepší kámoš vždy po ruce :). Máte s tímto telefonem někdo zkušenost??

Komentáře

  1. budík stáhneš... já stahovala novej, pač na mým mobilu budík je, ale naprosto šílený melogie na buzení, co mě upřímně nevzbudí z mýho kóma!!! Android je dokonalej, všechno stáhneš zadarmo... něco je sice placený, ale to jsou detaily, co většinou ani nikdo nechce... a kdo je "nutně" potřebuje, tak si je zaplatí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé tak tos mě uklidnila, kotě. Bála jsem se, že budík nejde ani stáhnout..nikdy jsem po tom totiž nepátrala :D. *lisk*

      Vymazat
  2. jinak ten mobil bude hodně dobrej, protože ho chtěl přítel a to je pěkne rozmlsaná mrška co se mobilů týče :-)

    OdpovědětVymazat
  3. SPOLUPRÁCE S MÓDNÍM E-SHOPEM

    Hledáme sympatické, gramaticky schopné a spolehlivé dívky. Spolupráce zahrnuje zveřejňování recenzí na naše produkty.

    Podmínky:
    □ věk 17 - 29 let
    □ vlastní blog, web
    □ bydliště na území v ČR

    Co získáte? Odměny a stálou 20% slevu (po delší spolupráci možná sleva až 40% i finanční prémie).

    Více informací získáte na Luci.Brunette@seznam.cz !

    OdpovědětVymazat
  4. Ten mobil je hodně dobrej;) Sice ho nemám, ale má ho plno známých a vychvaluje si ho:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to díky moc za pozitivní recenzi, aspoň mě to neodrazuje přesedlat na jiný:)

      Vymazat
  5. Já si taky k narozeninám nadělím nový mobil :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že jo...člověk si někdy musí udělat radost :D

      Vymazat
  6. NEW GIVEAWAY HERE:
    http://bordeauxbravoure.blogspot.nl/2013/02/give-away-statement-necklace-from.html

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám podobnej a to Samsung Galaxy Ace 2 a jsem s ním spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní3/2/13 16:03

    Toto písmo se moc zle čte.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky