Lak na nehty Miss sporty Quick dry, odstín Coral Gum

Včera jsme si s kamarádkou Maruškou udělaly takovou menší tour po Tescu a já ji samozřejmě ukecala, ať jde se mnou ještě do dmka, že potřebuju nějaký nový lak na nehty. Bohužel zrovna neměli kolekci Clubbing Colors (u miss sporty), tak jsem si vybrala odstín na obrázku a jsem spokojená :). Není to křiklavé, nemá to každý a hodí se téměř ke všemu, takže si nemusíte každý den se změnou outfitu odlakovávat nehty. Ale to jsem nepodotkla, že zavírali v 8 a já jsem tam přišla 19:54, takže jsem ani nemohla moc dlouho vybírat. Ovšem úplně se vidím v úterý, jak v Brně zas vykoupím všechny parfumérky kvůli lakům na nehty :D. Nebo si zajdu k Yves Rocher se slevovým kuponem, když mi poslali slevu k narozeninám.
A abych shrnula klady a zápory tohoto laku. Jelikož píše, že je rychleschnoucí, tak kupodivu tento fakt opravdu splňuje. Pro pěkný barevný efekt použijte alespoň tři vrstvy a poté potřete zpevňovačem nehtů. Já používám X-treme hardener od S-he stylezone a dá se s ním jednoduše docílit efektu gelových nehtů, opravdu :). Mně nikdo nevěří, že moje nehty jsou skutečně moje a nejsou nalepené. Tento lak jsem sehnala jen za 30 Kč, což je ještě levnější než například Essence a rozhodně více kvalitnější. Zápory jsem zatím žádné nenašla. Snad jen klady. Není to moje první zkušenost s laky od miss sporty a tak můžu říct, že v tomto směru mě tato značka nikdy nezklamala a za tu cenu je to úžasné.


Komentáře

  1. Tento odtieň vyzerá skvelo, už dlhšie som váhala, či si ho mám zadovážiť, a asi si ma teraz viac-menej presvedčila, aby som tak aj urobila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ho kup, nebudeš litovat a za tu cenu je to parádní :)

      Vymazat
  2. krásny lak :)

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ho taky.
    Koupila jsem si ho na konci letních prázdnin a jsem s ním maximálně spokojená ;)


    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. beautiful color:) I've got the same !:D

    www.madgaab.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Miss Sporty ty vydrží na nehtech ani ne jeden den..:-/

    OdpovědětVymazat
  6. ja tieto rýchloschnúce miss sporty milujem :3

    OdpovědětVymazat
  7. Přidávám se, je úžasný. Taky ho mám a je jedna radost :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky