Láska ke zvířeti

6ddc83eec8c4c76ecf1136cf2fb6cdb8_large



Tak jsem se zamyslela nad tím, proč vlastně moje láska vždycky tíhla ke zvířatům. Od té doby, co nebydlím doma, se mi totiž zastesklo po mých zvířátkách. Malé koťátko Coco, 7letá Micinka a skoro 4letý pejsek Darty. Teď přijdu domů a nemám komu vyprávět o mých všedních zážitcích, nikoho si nemůžu pochovat, pohladit..žádné zvířátko mi nespí na klíně, když se večer dívám na televizi. Teď je to taková rutinní záležitost..přijdu domů, bába leží vyvalená u notebooku a zároveň je zaplá televize, která jde mimochodem slyšet až do přízemí, tudíž když přicházím ze školy, hádám otázky z AZ-kvízu na každém třetím schodu. Ne, že by tohle nebyla rutina, ale tady je to trochu jiná situace. Není nic, co by mě odreagovalo při těch temných myšlenkách. Když se nad tím hlouběji zamyslíme, zjistíme, že lidé, co milují více zvířata než lidi nebo dokonce sami sebe, byli v minulosti hodně ranění právě již zmiňovanými lidmi. Tito lidé jsou citlivější povahy a ve zvířeti tím pádem cítí oporu. Na druhou stranu- třeba si nejsou ani jisti sami sebou, protože zvířeti jsou schopni říct vše..své postoje, názory.., ale přitom ví, že jim nikdy neodpoví, takže nemají důvod se bát jakékoli kritiky jako tomu může být v mnoha případech u lidí. Sama se v tomto obraze tak nějak shledávám a z toho důvodu jsem tohle napsala. Ať si každý myslí co chce, že jsem například zvířecí samaritánka, jak už jsem párkrát slyšela nebo dokonce blázen. Ale není to tak dávno, co jsem se snažila 3 hodiny zachraňovat, tedy spíše odchytit zatoulaného pejska a nakonec jsem musela zavolat policii aby ho odchytli, jelikož byl strašně plachý a vystrašený. Ještě ke všemu byla taková mlha, že po dvou metrech ho už nebylo vidět. Dodneška nevím, jestli toho pejska našli, ale myslím na něho a nikdy těchto činů nebudu litovat. Pro někoho prašivý pes, ale pro mě tvor, kterému prostě pomůžu za každé situace. Láska ke zvířatům v mém případě bude věčná, tím jsem si jistá a nelituji toho. 






Komentáře

  1. ,,hádám otázky z AZ-kvízu na každém třetím schodu''. Tím si mě pobavila. :D :D
    Ale s tou láskou ke zvířatům s tebou souhlasím. Já, když bývám u babičky a ona někam odejde, tak jsem doma sama s jejím pejskem. A ono není dne, kdy by mě něco netrápilo, ale nikdy to nedávám najevo. A je fakt, že jsem se kolikrát přistihla, že tomu psovi říkám snad všechno moje trápení, názory a mám jistotu, že mi neodpoví. Proto se nebojím mu všechno vyklopit (připadám si vždycky jako idiot :D). V tomhle ohledu jsou ale zvířata lepší než lidi. Protože lidi mnohny všechno vykecají, ale zvířata ne. Né nadarmo se říká: ''Pes, nejlepší přítel člověka''.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusíš si vůbec připadat jak idiot, v tom případě jsme pak všichni, co si povídáme se zvířaty idioti :D. Ale opravdu..myslím si, že na tom nic špatného není. Lidem se věřit nedá, tak alespoň těm zvířatům :)*

      Vymazat
  2. Az-kvíz to celé umrtvil :D Ano i já oplývám největší a neupřímnější láskou ke zvířatům :) Můj papoušek a pejsek u babi to je to nejlepší co mě kdy potkalo :) Takže stebou suhlasím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ej AZ-kvíz tu frčel celý víkend a zase jsem na schodech skórovala, když jsem šla se smetím :D

      Vymazat
  3. já bych taky zá zvířata dýchala... jsou to nejlepšé přátelé... když už nikoho jinýho nemáš, zbyde na tebe vždycky to zvíře a čeká na tebe!

    OdpovědětVymazat
  4. Hi!
    Thanks you for your comment, I'll follow you :)
    Have a nice day

    **

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky