Lazy Sunday

Hezké odpoledne všem čtenářům,

Od rána jsem dumala nad tím, co mám udělat s designem. Znáte mě, já nejsem nikdy spokojená s ničím, co udělám a nic mi není dost dobré. Všechno se dá v mých očích neustále zlepšovat - perfekcionismus. Nakonec jsem skončila u  tohohle aktuálního, tak doufám, že se vám bude líbit. Zároveň bych chtěla poděkovat všem novým followers stránky. Za každého pravidelného čtenáře jsem nesmírně ráda.
Jak už mám ve zvyku v neděli, zase ležím od rána v posteli a klapu na notebooku. Momentálně sleduju film Au-pair aneb slečna na hlídání.

Bc1cnkociaatmhz_large

Ovšem připadá mi, že ty mandle v mléčné čokoládě a skořici, co leží ve špajzu ve druhé přihrádce odvrchu, na mě nějak hlasitě volají "pojď si pro nás" :D. No zachránila jsem to nakonec sucharama s marmeládou. Bylo to poprvé v životě, co mi chutnala kupovaná marmeláda. Ještě ke všemu byla malinová.
Původně jsem si plánovala, že pojedu zítra za Giem, ale potom jsem se dozvěděla, že přiletí až po 1 ráno, tak říkám, že to jako v tuhle dobu nikde ve městě mrznout nebudu. Nakonec mi dneska nečekaně napsal Kamil..bývalý kamarád, se kterým bychom byli skvělý pár, ale v té době, kdy jsem byla v nemocnici si to vyložil tak, že ho mám někde a nemám zájem. Nicméně jak už jsem psala v jednom z předchozích Diary článků, dnes už je zasnoubený a svou přítelkyni bere od čtvrtka do pondělí do Paříže na Valentýna :(. To je krásný..prý by mě vzal, kdybych byla jeho přítelkyně, ale že já údajně "fucked the situation". No teď už je to jedno..jsme aspoň kamarádi a zítra bychom měli jít odpoledne na kafe. Chová se strašně galantně a v jeho pozornosti se každá žena musí cítit jak princezna. Pochopitelně taky cizinec. Já bych už s Čechem nic mít nemohla po těch mnoha zkušenostech..s touto mentalitou si prostě nerozumím a nikdy nám to s nikým nevydrželo. 

Tumblr_meglasiiil1qbq203o1_400_large

No a zítra večer budu už s Giem...a na středu jsem domluvená s Katy a ani se neptejte, co na vás chystáme. To napíšu ještě dnes individuálně ve večerním článku :). Aspoň budete mít důvod se sem vrátit. Taky už nemůžu dospat zítřka, protože mi konečně přijde ten nový mobil. Ráno mi volala nějaká operátorka z Vodafonu, že mi vyřídila tu změnu barvy z bílé na černou a já si řekla "Doprdele, ale já chci tu bílou nakonec." ..ale přece jsem jí to nemohla říct, působila bych jako cvok :D. Doufejme, že mi ten telefon přijde na poštu, která není na druhém konci města. Ještě si dneska musím sbalit věci..vůbec se mi do toho nechce, máme s Katy velice důležitou a záživnou debatu na chatu momentálně :D. Naši mladí..teda spíše staří by nás zabili, kdyby si to přečetli. Nicméně ten můj aspoň nemluví česky, což je v tomto případě dost velká výhoda. 


Komentáře

  1. Cute blog!
    Thanks for visiting mine. I am following via GFC.

    Pia
    pjmscloset.blogspot.ca

    OdpovědětVymazat
  2. Sundays are always lazy for me!

    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za komentář na mém blogu :) jsem tvou novou čtenářkou
    http://chilli-chocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ni;) thank for you visit:)You have really cool blog.It's very interesting;)I follow you of course,dear;)

    OdpovědětVymazat
  5. Prosím, zkus jiné písmo :P Já vím, že je to tvůj blog, ale toto se mi strašně špatně čte. A mám tvé články ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no musim suhlasit pismo je sice krasne ale velmi zle sa to cita :/

      Vymazat
  6. it looks veeeery delicious : o I love strawberries!

    OdpovědětVymazat
  7. Świetny blog, bardzo interesujące posty, będę wpadać częściej. Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, a jakým jazykem spolu komunikujete? Přijde mi, že většina cizinců je daleko galantnější než kdejaký Čech... Jako by si víc vážili žen.

    OdpovědětVymazat
  9. Hi thank you for comment:)Great post and a intresting blog!those photos are really cute
    i would love to follow each other to follow each other on gfc and fb?:)
    http://martzuza.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj! ďakujem za dlhý a anglický komentár aj keď som Slovenka hehehe. pekný blog pridávam si ťa a bola by som teda veľmi rada keby aj ty mňa :) ďakujem :))
    http://terezbk.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. That looks so yummy x

    1stepclosereveryday.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky