Loosing friends

Ne, nemůžu mít žádnou opravdovou kamarádku....asi prostě ne. Je mi jedno, jestli si to dotyčná čte nebo ne, ale dost mě ranilo to, co mi posledně řekla a o M., o které jsem si myslela, že jí na mě opravdu záleží, tak o té jsem neslyšela ani nepamatuju. A řekla jsem si, že je asi načase začít žít pouze sama se sebou a nikdy se neohlížet na ostatní. Zkrátka nic neplánovat s nikým, jen sama, protože pak toho člověka ztratíte nebo výstižněji řečeno vykašle se na vás a vy najednou musíte přehodnotit všechny svoje plány. Přívěsek "Best Friends" můžete vyhodit do koše, dopisy z minulých dob si můžeme nechat jako vzpomínku, ale nač vzpomínat na někoho, pro koho jsme momentálně akorát vzduch?! Já sice dopisy nedokážu vyhodit, ale rozhodně si je v nejbližší době nehodlám číst, na to opravdu nemám. Stálo mě to mnoho probděných nocí...přemýšlení, proč ti lidi takoví jsou. Já vždy říkám, že zkladem přátelství je tolerance. Ale když hold někdo hledá chyby jen na tom druhém a sám si myslí, bůhví jak je bezchybný a že on přece nikdy nechybuje, pak je to těžké a je lepší toho člověka pustit k vodě. Ano, jsem bez opravdových přátel a už to nějak neřeším....všechno jednou končí a u mě vždycky předčasně, takže už si zvykám.
To by bylo tak všechno, co bych k tomuhle chtěla říct. Není to ani tak článek, jen mě chytla chvilka nostalgie a potřebovala jsem to napsat do svého "deníku", jelikož je to věc, která mi dost ovlivnila život. Snad vy ostatní budete mít na výběr svých osudových přátel větší štěstí než já. xoxo

Tumblr_mfjol27doy1r87ye4o1_500_large

Komentáře

  1. já upřímně nikdy neměla kamarádku co by při mě stála... a možná jsem ji ani nikdy podvědomě nehledala... každej máme na svoje chyby jenom hold na někom jsou víc vidět...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak z toho nemusíš být vůbec smutná...O mě byvalá nej. kámoška začala rozhlašovat, že jsem barbie a pipka..jen proto že jsem si našla přítele a ona ne..:D Další se prostě jen tak postutem času přestala zajímat ale co mě mrzí víc jsou kamarádi..Měla jsem tři skvělé kamarády u kterých šlo celé kamarádství taktéž někam do háje....Zvláštní je, že teď jsem nejšťastnější...Mám jednu nejlepší kamošku, která je hodně vytížená stejně jako já, takže se vidíme jednou za dva měsíce... a jinak mám jen známe...Když máme chut s přítelem někam jít s dalšíma lidma, tak si napíšeme a jdeme, když chuť nemáme, tak máme alespoň klid, nikdo od nás neočekavá, že se jim budeme věnovat neustále..a mě to tak vyhovuje..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jen se vypiš, lidi jsou často bestie přiživující se na ostatních... ne opravdoví přátelé. V dnešní době mi spíš připadá, že opravdový best friend už je něco, co neexistuje. Všichni si na něco hrají...

    OdpovědětVymazat
  4. Znám ten pocit, moc dobře, já a ty mé "kamarádky" jsme se znali už 6 let a chvílemi jsme byly a zase nebyly kamarádky, prostě jak to někdy kolem té páté, šesté, sedmé třídy chodí. Asi ne nadarmo se říká, že nejlepší přátele najdeš až na střední škole a ty už jsou pak na celý život, alespoň u mě, to tak tedy je. Nicméně, každý se na konci základky začne měnit svými postoji, ať už na život, nebo jiné věci. Mě například přestalo bavit poslouchat každodenní kecy mé "kamarádky" o psech, ona je zbožňuje, já NE. Já jí povídala o módě, ona jí NENÁVIDĚLA. Začala jsem chodit víc nakupovat, každý den jsem měla jiné oblečení (COŽ BYL TEN PROBLÉM - ony ne, ony si to nemohly dovolit ), začaly mě pomlouvat, jak si kupuju drahé věci, jak nemusím pro nic, nic udělat, atd. Myslely si, jak jsem se změnila, ale i chováním, jenže já se chovala stále stejně, nikoho jsem nepomlouvala, nikoho jsem neodstrkovala, ale ony měly jiný názor a jejich facebookové chaty se mnou, už si ani nikdy připomínat nechci. Doufám, že někdy najdu PRAVÉHO přítele, protože tyhle falešné "holčičky" už nikdy více vidět nechci, proto je dobře, že se za 9 dní stěhuji 100 km od nich, od všeho. Nebudu se s nimi muset bavit, vymažu je z kontaktů, z facebooku i ze svého života. Včera jsem na fb viděla příspěvek, který mi přímo mluvil z duše:

    LIDÉ ZAČNOU ŘÍKAT, ŽE SES ZMĚNILA VE CHVÍLI, KDY PŘESTANEŠ DĚLAT, CO CHTĚJÍ ONI.

    Je to pravda.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky