Moje TOP 2 krémy na ruce od Yves Rocher

Na moje suché a citlivé ruce mi nikdy žádný krém ani nic podobného nepomohlo. Ovšem jednoho krásného dne, asi roku 2010, jsem se zaregistrovala u firmy Yves Rocher a obdržela zákaznickou kartu s několika vzorečky. Jedná se o značku, která zásadně netestuje své produkty na zvířatech a vyrábí pouze z přírodních složek, nikoli živočišných. Neříkám, že všechno od této značky mi vyhovuje, ovšem tyto dva krémy na ruce jsou naprostým zázrakem.
První bych vám představila vyživující krém na ruce s arnikou. Její obal a design vás na první pohled asi nijak nezaujme, ale vůně už je lepším faktorem a účinky sotva. Kdybych neměla letáček s poukázkou na tento krém k jakémukoli nákupu zdarma, nikdy by se mi pravděpodobně nedostal pod ruku. Vyzkoušela jsem ho tedy a můžu říct, že krém, který by se mi tak rychle vsákl, jsem v životě neměla. Nemluvě o tom, že mi krásně voněly ruce dalších 24 hodin a na dotek byly hebké jako samet, oděrky mi zmizely moje okousané ranky také..opravdu, jako mávnutím kouzelného proutku. Něco neskutečného. Stojí sice víc než běžné krémy na ruce, ale ten efekt vám za to určitě stojí a navíc stačí nanés pouze malinkou kuličku na hřbet ruky a to bohatě stačí. Ani jsem ho nepoužívala pravidelně a ruce mi vydržely v perfektním stavu až dodnes.


Dalším krémem je tento úžasně voňavý krém na ruce z limitované edice s vůní citrusu a vanilky. Osobně vám řeknu, že jsem vždycky byla spíš odpůrcem sladkých vůní, ale tato mě jednoznačně dostala. Krém už je sice v o něco menším balení, ale účinky má téměř stejné jako ten první a ruce vám budou vonět dvojnásobně tak dlouho. A jeho další plus? Díky svému praktickému tvaru a velikosti si ho můžeš hodit jednoduše do kabelky a kdykoli ho o přestávce vyndat a máznout si ruce. Každý bude jásat, jak úžasně voníš. Lidé v mém okolí se mě ptali, co že to používám za parfém, ale když jsem jim řekla, že je to jen krém na ruce, zírali jako nikdy :D. Doporučuji, moc moc moc!


Upřímně- těším se, až vyzkouším jejich další krémy. Jsem si jistá, že mě žádný nezklame. Vyzkoušejte taky :)!

Komentáře

  1. Vypadají dobře..hlavně citrus-vanilka to je moje oblíbená vůně, tak bych mohla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  2. I really need to start using a hand cream!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpovědětVymazat
  3. ten prvy krem som mala a bol dobry no ten druhy som este nemala, ale od tejto kolekcie mam balzam na pery a je uzasny :)

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj! zvu tě k sobě na valentýnskou giveaway o doplňky zn. Stradivarius! :)

    http://giallotulipano.blogspot.cz/2013/02/valentines-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. pisala som ti tu komentar, ale teraz si nie som ista ci si ho vymazala, ale doslo k zlyhaniu prenosu dat. tak pre istotu to napisem este raz :D
    ten prvy krem som uz mala davnejsie a bol dobry. ten druhy nemam, ale od tej rady mam pomadu a je veeelmi dobra :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super lovely blog!

    xo

    colormenana.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. chtěla bych něco od YR vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  8. Love this!
    Nice blog

    http://rivers-running-high.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Ten druhý mám. Použila jsem ho jednou, začaly mě pak docela svědět ruce, ale to se mi občas stává i jen tak. Nevím, kdy ho vyzkouším...:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky