Morning 9th

Krásné ráno všem ranním ptáčátkům, jako jsem já :)

Včera jsem nějak nestačila cokoli přidat. Přehnala jsem to s jídlem, takže to zase mělo takový dopad. Samozřejmě přehnala na můj vkus. Dneska jsem začala snídaní a čtvrtku z toho se mi podařilo oddělat, že si to dám za 2 hodiny. Což je už tak velikým úspěchem, normálně se ráno hned vrhám na ledničku, protože mám strašný hlad.
69268_530972073604370_1486500068_n_large

Dneska nic moc v plánu nemám, vždycky jsem o víkendu strašně lenivá. Každopádně mohla bych vám povědět něco ze včerejška, akorát mám teď v hlavě trochu vygumováno :D. Ze včerejšího dne si pamatuju tak akorát stolní tenis v těláku, který mi kupodivu šel a BAVIL mě, což bych nikdy o sportu neřekla a potom, jelikož jsme byli na tom pingpongu v jídelně, se jedna spolužačka zeptala, jestli si může už jít na polívku. Učitelka svéhlavě zareagovala, že nejdřív nám dočte ten test první pomoci. No to by ještě ani tak nevadilo, ale potom se nás začla učitelka jednoho po druhém ptát, proč tu nechodíme na obědy. A začala u mě. Prý jestli mám oběd doma? Říkám "ne." Potom jestli aspoň snídám, říkám "ne". Jako přece před ostatními nepřiznám, že něco jím, proběhlo mi hlavou. Ale nikomu to nebylo nápadné, já jsem takový průměr třídy postavou, nebo alespoň to tak vypadá. No v neposlední řadě jsem měla v 9 večer jít s kamarádkami posedět a pak do klubu, ale na poslední chvíli jsem to zrušila. Prostě nedokážu svoje myšlenky soustředit na cokoli jiného než na jídlo a potom nemám vůbec náladu se jít někam bavit. Krom toho hlavní důvod byl, že jsem včera vypila asi litr a půl a měla jsem z toho děsné výčitky, strašně zalité a plné břicho a dneska přírůstek na váze, jelikož to ve mně všechno zůstalo. A já jsem se bála, že bych si tam dala třeba kafe a měla bych na váze ještě o kousek víc (cca 100g). A taky jsem měla mindrák z toho, že bych si to kafe ani neužila, jelikož jsem doma nechala umělé sladidlo a cukr si do toho v 9 večer vážně dávat nebudu. Achjo..mám v té hlavě úplně vymeteno, uvědomuju si to.

Tumblr_m2a9mpod1i1qhvlszo1_500_large

Pustila jsem si na notebooku Sex ve městě 2. Ten mi vždycky spraví náladu a dneska odpoledne si dám ty jahody z lednice, co jsem na ně natěšená tak dlouho. A možná uzenou parenicu, to je taky moje závislost. Nyní se chystám napsat anglický životopis pro rodinu, kam pojedu do Anglie hlídat jejich dceru. Ano, slyšíte správně..plány se změnily. Žádné Německo nakonec nebude. Ale o tom zase někdy příště...

Na závěr bych chtěla moc poděkovat všem novým "followers" a tím je přivítat na mém blogu a ještě všem posílám velikoou pusu z krásné komentáře. Každý mi udělá vždy velikou radost! ♥

Komentáře

Oblíbené příspěvky