Něco málo z mých "dospělých" narozenin

Krásný den, človíčci!,

došlo mi, že jsem sem dosud nepřidala žádné fotky z narozenin...abych pravdu řekla, mám stejně jen jednu, a to fotku narozeninového dortu. Ale dnes nebo ve zbytku týdne si obstarám i zbytek, nebojte.
No a teď už něco  té oslavě...ta se odehrávala v menším rodinném kruhu -matka, teta, sestřenice a její přítel. Prostě ta falešná část "povedené rodinky" se sešla. Bylo mi z té přetvářky špatně...celou dobu jsem to cítila, tu faleš kolem sebe. Ještěže to trvalo jen pár hodin, jelikož byla neděle. Je pravda, že už jsem měla bránu emocím trochu pootevřenou a při přání "hlavně to zdraví, máš na to..bude to boj,ale ty to zvládneš" jsem se rozbrečela jak želva. Samozřejmě mě u toho nezapomněli vyfotit...však uvidíte příště, pokud bude ta fotka přijatelná aspoň v upravené verzi.
Pak druhý člověk, se kterým jsme narozky oslavili, byl exmanžel od sestřenice. Byli jsme 2 hodiny na bowlingu a potom na obědě a já si po dlouhé době dala višňové pivko, které mě tam ale tentokrát dost zklamano..bylo to teplé, špatná pěna a skoro zkyslé mi to připadalo. Pak jsem se měla divit, že mě na druhý den bolelo břicho. Ale asi se to snažili spravit tím, že na dno dali dvě višně místo jedné, jak to dávají běžně.
Nicméně tahleta menší oslavička byla fajn. Teď dám na ukázku fotku dortíku :)

Komentáře

  1. Hello from Spain, happy birthday. A Delicious cake. Keep in touch

    OdpovědětVymazat
  2. nemáš to jednoduchý holka :-( snad příští narozeniny budou lepší a s lidma, co tě mají upřímně rádi!

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem blog četla je to super nápad :P boj proti PP je vždy dobrý..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky