Odlakovač na nehty Ebelin

Tentokrát přícházím bohužel s velmi negativní recenzí. Tento odlakovač jsem koupila už před nějakou dobou, ale řekla jsem si, že na něj udělám recenzi, abych vás odradila od jeho koupi. Původně mě zaujal jeho obal, způsob nanášení a to, že je bez acetonu a hezky voní. Ovšem poté, co jsem nanesla odlakovač na vatový tampon a snažila se odlakovat jeden nehet, musela jsem jej drhnout asi půl hodiny, než lak zmizel a ještě ke všemu jsem musela tampon mezitím asi ještě třikrát namočit. Takže mám-li dojít k závěru, tento odlakovač jednoznačně NEBRAT!

Komentáře

  1. takovej "perfektní" odlakovač jsem měla taky, ale ten můj jako bonus ještě rozmatlal lak všude možně xD

    OdpovědětVymazat
  2. uz davnejsie som si kupila ale v modrej farbe tusim bol, a bola som s nim celkom spokojna:)
    ale asi to zalezi od typu nechtu a mozno aj druh tohto odlakovaca.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten jsem zatím nikde neviděla a až uvidím vyhnu se mu obloukem!:D taky jsem měla nějaký odlakovač co jsem musela dřít a stejně neodlakovával, prostě hruza:/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky