Proč jsem dlouho nepsala?

Krásný večer sluníčka :o*,

zase bych se vám chtěla omluvit, že tu nepřibývaly denně články, jak jste byli zvyklí. Zmocnila se mě opět bulimie a prostě nějak jsem to neuhlídala a váha skočila o 5 kg, takže i tak je pro mě dost těžké něco napsat, ale zase zároveň si tím vyliju duši. Píšu sice s čerstvě nalakovanými nehty, ale co už, stejně se mi z toho věčného klapání do klávesnice 2 zlomily...palec a prostředníček, fňuk :( :D. Ale na druhé ruce naštěstí nehty zůstaly v kompletní sestavě, takže se můžu chlubit aspoň tou levou rukou a pravou schovávat do kapsy.
Dnes to byla docela pohroma...odjela sestřenice s tím malým špuntem a tak jsem se zase neměla čím rozptýlit od myšlenek na to, kolik jsem ráno vážila. Jak jinak taky, že... navíc jsem se probudila jako tlusté, oteklé monstrum s akné na každém centimetru. Vím, že je to tím svinstvem, kterým se ničím a proto mě ráno popadla trocha nostalgie a já si začala uvědomovat víc než dřív, že tímto stylem to opravdu nikdy nedotáhnu ani do blízkosti mých vysněných cílů. Protože moje jídelní návyky a tyto nemoci, které mě trýzní 5 let, mě omezují úplně ve všem. Opravdu- nechovám se jako bych byla sama sebou, protože v podstatě už ani sama nevím, kdo vlastně jsem, co cítím, co si mám myslet, bývám agresivní, mám nutkání říkat lži, dělat úplné hlouposti, kterých potom lituju a tak dále. To, že chci na prázdniny vycestovat na brigádu a přiučit se jazyku pro vás asi není žádná novinka, ale tentokrát se opravdu trošku blýsklo na lepší časy a vypadá to, že strávím dva měsíce prázdnin v Německu jako au-pair. Otázkou ovšem je, co řeknou na to až mi doktorka vyplní, že jsem prodělala psychické nemoci, počet hospitalizací atd. A to se teď podržte. Představte si, že když se hlásíte na pozici au-pair nebo mother's help do Států, v přihlášce je přímo dotaz na to, jestli jste prodělali anorexii nebo bulimii. Bylo to normálně v civilizačních chorobách mezi neštovicemi, spalničkami, alergiemi atd. Je vidět, že jejich věda je o pár kroků vepředu narozdíl od té naší.

Tumblr_mgl3fpl72u1r2nazno1_500_large

Taky že Amerika je pověstná svými centry pro léčbu poruch příjmu potravy, především ve Philadelphii a na Floridě. U nich je obezita brána jako civilizační choroba, ale rovněž se za takovou chorobu považují i poruchy příjmu potravy. Přitom jsou to nemoci tak neskutečně rozšířené, je to všude a řádí to jako mor. Kolikrát je mi z toho špatně..jen když vidím některé holky, které se daly po Vánocích na dietu a já už mám v sobě tu svou vizi, že jednou skončí jako anorektičky. I když se tuto svou vizi snažím potlačovat, stejně mi to nedá a pořád si to musím myslet.

Ye03_large

Strašně moc jste mě potěšily svými komentáři. Ty ohlasy, jak moje články rádi čtete...vždycky jdu z toho pomalu do kolen. Nejsem zvyklá, že mě lidi za něco chválí, takže pro mě je tohle ta nejkrásnější odměna, kterou bych mohla za vedení tohoto blogu chtít :). Miluju vás a jsem tu s vámi, vždy!

35534_474595239271515_579506638_n_large

vaše Andie ♥

Komentáře

Oblíbené příspěvky