Snídaňové mňamky tohoto týdne

Projížděla jsem svým foťákem a našla pár úlovků ze svého nepravidelného a absolutně nesprávného jídelníčku..




Jojo..tohle je úplně prosté papáníčko, ale když už jsou dneska všude ve slevě ty jahody, tak jsem si ty čokolupínky trošku naaranžovala..


Tady se pro změnu pekly tvarohové koláče...mňam!


Fitness bageta z Billy s dvoubarevnou nutellou :)
Tomuto jsem naprosto podlehla....ta kakaovo-oříšková pomazánka z Billy jen za 30-, je prostě delikatesa..kam se na to hrabe nějaká malinká Nutella za 75-,...a s celozrnným pečivem to chutná taky výtečně, to mi teda věřte. Po této pomazánce se za dva dny zaprášilo a taky to je to na mně dost vidět...


Zapékané medovo-oříškové müsli s Activia Zdravé ráno meruňková + nakrájená půlka banánu
Tomuto jsem podlehla pro změnu dneska...jelikož jsem nákupní maniak, využila jsem svojí klubové karty a koupila po extra dlouhé době zapékané müsli...a neměla jsem to dělat. Teď bych je nakupovala už pořád. Je to opravdu ňami..myslím, že těch 750g vydrží tak na 2 snídaně. 



Komentáře

  1. Mňam, miluju snídaně, mohla bych snídat celej den:D

    OdpovědětVymazat
  2. Hello from Spain: very healthy and appetizing. Keep in touch

    OdpovědětVymazat
  3. bezva :3 Tenhle blog se mi moc líbí. Taky potřebuju přibrat, takže tě v tom projektu podporuji a hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky