This weekend, part 1

Krásný večer :*,
...od pátku se to opravdu nedalo. Měla jsem zase záchvat a i přes to všechno mě přítel ukecal, abych přijela ještě v ten den a ne až v sobotu. No tak jsem si sbalila pár nejnutnějších věcí a v 10 večer jsem vyjela autobusem :D. Cestou jsem se ještě zpražila horkou bílou čokoládou z automatu na Coffee 2 go, jelikož když mi na nádraží dojelo MHD, měla jsem ještě nějakých 25 minut čas. Naštěstí je hned vedle toho autobusák, samozřejm bez čekárny, a tak jsem se zašila ve vestibulu hlavního nádraží. Popravdě těšila jsem se na něj, strašně moc. Nikdy dřív bych tohle neudělala, že bych se přežrala, nalila projímadlem a pak ještě vyšla mezi lidi. A já doopravdy i přes to všechno jela až za ním. Tomu se už říká láska, nebo ne?!

Tumblr_mhnu75shtg1rmm9r2o1_500_large

Ale víte jak..já si to nechci přiznat, nikdy nechci být zamilovaná do druhého víc než on do mě. Ale ty city jsou někdy prostě silnější než rozum. Co s tím naděláme..? zřejmě nic. Pokud má někdo tak pevnou vůli, že si dokáže říct "ne, nenapíšu mu teď", pak má můj obdiv. Já to teda párkrát dokázala, ale potom jsem si to stejně vynahradila tím, že jsem mu další den napsala několik smsek naráz :D. 
A abych pravdu řekla, víkend jsme strávili stejně jako ten minulý. Už mi lezlo ale dost na nervy ležet 3 dny v kuse doma. Včera velice sliboval že půjdeme na procházku, ale potom vytuhnul na gauči. Ale co pak večer bylo, to jsem zase bulela jak želva. Dívali jsme se na nějaký romantický italský film..i když jsem tomu prd rozuměla, tak jsem ten děj pochopila a na konci jsem řvala jak malé děcko. Ale nešlo to ovládnout, prostě jsme leželi tváří v tvář a mou hlavou se náhle promítly vzpomínky na minulé vztahy, jak mě ta minulost ranila a dost poznamenala. A akorát se bojím toho, aby to tady nedopadlo stejně.
Nicméně poslední den, kterým byl dnešek, mě nasral naprosto :D. Nejen, že napřed mě navnadil na těstoviny, který jí každej den, ale potom měl jít se mnou na autobus a řekli jsme, že se projdem..přes celé Brno, proč ne :D...a znáte Italy, Španěle a tyto jižanské národy..mají na všechno spooooustu času, odbydou si svoje maňána a ožijí až večer. Minule jsem kvůli němu nestihla autobus a dneska to bylo to samo...už jsem vyraplila. Bylo to z nervů z jídla, já vím. Ale když se k tomu ještě přidalo to, že jsem měla předem zjištěný autobus, abych se pak doma stihla ještě něco naučit na ty zítřejší 4 písemky, tak to vybuchlo. Nakonec jsem se ale na něj nedokázala moc dlouho zlobit..šli jsme do mekáče na McFlurry a pak nakoupit do Intersparu...on je v tom nakupování horší než já, je u jednoho regálu tři hodiny..:D absolutně jsem nechápala..každý mi řekne, že horšího člověka v nakupování potravin než jsem já nezná a teď poznávám, že s ním ztrácím JÁ nervy v hypermarketu. Like this! Ale co se div nestalo...

Tumblr_mhloizdgn91s2c5cso1_500_large

Dnešek mě zavedl k přežrání, takže teď akorát truchlím sama nad sebou a to vedlo k tomu, že jsem se učení na zítřek ani netkla. Sakra..chci už z té děsné nemoci ven, radši bych umírala na rakovinu než na tohle...ale bůhví, co všechno jednou přijde. Nikdy neříkej nikdy..

Image__25284_2529_large...samozřejmě lentilkovou jsem si dala, jako vždy :)

A co jsem si teď ještě vzpomněla na ten mekáč...dělali jsme ze sebe cizince u pokladny (teda on ne, ale bylo mi blbý říkat prodavači něco česky a on zas anglicky) a víte co? Budu to dělat častěji. Když tam někdy přijdu na McFlurry, kterou si objednám v rodné češtině, dají mi tam sotva do půlky kelímku, ale jak udělte cizince, máte ho vrchovatý :D! To je fakt ta česká faleš a vychcanost...

pokračování zítra!


Komentáře

  1. No né asi. Lentilkovou McFlurry miluju! :) A neboj, ta nemoc jednou odejde. Sice né hned, ale taky nemůže trvat věčně. Jednou zase bude všechno úplně v pořádku. :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně..je to moje závislost..prostě žádná poleva, jen kupa lentilek ♥_♥. Děkuju za podporu, moc bych si to přála, aby to tak skutečně bylo :)

      Vymazat
  2. Teda tys měla den.. Já ti držím palce at všechno zvládáš, sama na tom nejsem nejlepe, a s tím cizincem, to je vychytané :D:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, super blog, nějak jsem se do něho zažrala takže Followers jsem :) A MCFlurry taky miluju :) No jinak co naděláš s chlapama :D jsou to hld chlapi :) :D

    OdpovědětVymazat
  4. to s tím McFlurry je fakt... to jsem taky jednou zkusila a jako bylo to docela až trapný jak mi to z kelímku přetýkalo XD

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní10/2/13 11:33

    Slečno, máte velice milý blog plný příjemného čtení, ale nedá mi to nereagovat... ať máte jakékoli zdravotní problémy, doufám, že se vám je podaří překonat, ale než použijete větu "radši bych umírala na rakovinu" radši se třikrát zamyslete nebo si dejte jednou pořádnou facku. Jsou věci, které by se ani v nadsáze užívat neměly... odešlo mi tolik užasných lidí právě díky této nemoci a jejich odcházení nebylo příjemné ani pro okolí ani pro ně, protože je to opravdové utrpení svázané s neskutečnou bolestí... to jen pro vaše zamyšlení... přeji vám mnoho úspěchu do života, Káča

    OdpovědětVymazat
  6. Samozřejmě musíme brát v potaz, že tyto negativní články píšu v hodně cholerickém rozpoložení a samotné mi odešla téměř celá rodina na rakovinu. S těmito věci si nezahrávám, vím, co to obnáší a jak bolestivé a těžké to je. Ale věřte, že tato nemoc se dá k tomu přirovnat. Určitě jsem tím nechtěla nic zlehčovat, to v žádném případě. Jen mě nesmíte tak brát za slovo. Každopádně děkuji za návštěvu a přeji vám také mnoho štěstí :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky