This weekend, part 2

No až jsme nakonec vylezli z Vaňkovky a překvapivě STIHLI ten autobus....tak jsme si ještě předtím stihli hodně vtipně popovídat :D. Chytněte se stolu nebo něčeho, co stojí pevně při zemi, protože se asi poděláte smíchy.
408480_152722994882760_401340021_n_large

Přišla řeč na jeho spolubydlícího - Victora. Je to Rumun středního věku (40 let) a není jediné minuty, co by mu tam na celej byt neřvalo disco :D nebo nestrávil 8 hodin denně v kuchyni. Gio mi začal vykládat, jak Victor prožívá sraní a začal ho napodobovat..tak jsme chytli výtlem přes půlku autobusáku a vůbec se na nás lidi neotáčeli, že :D. Já tam se slzami v očích říkala, že ať mu vyřídí, že mu příště přijdu zazpívat písničku, abych ho přehlušila. Prostě sorry, že to píšu takhle na férovku, ale taková jsem já!
Vždycky Gia tak trochu popichuju, když přijde řeč na Victora, protože oni dva se vyloženě nesnáší. On je prý strašně arogantní a divný...a myslí si, že mě nějakou psychickou nemoc..nakonec jsme dospěli k názoru, že nemá zájem ani o ženský, ale jen o papání a disco :D. Ale je to fakt podivín..už jenom ten tón toho jeho pozdravu..nemusím takové lidi. Ale neodsuzuju ho, protože ho pořádně neznám a vím, že někdy se člověk jednoduše jen špatně vyspí.

 .....bobiš můj 

No a nakonec jsem dojela domů. Cesta mi tentokrát kupodivu docela utekla a to jsem jela bez sluchátek (!!!)...akorát jsem si zas "omylem" aktivovala službu internet v mobilu na den, tak už jsem toho hodlala se vším všudy využít. Šla jsem na facebook, na badoo...popsala si s tolika lidmi, že mi to uteklo jako voda a cestou sežrala asi milion bonbonů a sladkýho. A to mě Gio ještě dorazil tím, že jde ještě do posilovny, až odjedu. Jako jsem zvyklá, že tam chodí každej den, ale ať si tam chodí takhle večer až budem bydlet spolu, ať mám doma chvilku klid pro sebe :D. 
Samotnou by mě zajímalo, jak to bude s tím naším bydlením.  On se oficiálně stěhuje do jiného bytu v březnu, tak jsem zvědavá, kdy se to stane hotovou věcí, abych se podle toho mohla zařídit. Abych pravdu řekla - nedovedu si představit žít s ním v jednom bytě..byla bych tam vyřízená, že bych ráno ani nevstala. Ale tak za zkoušku nic nedám...jenom obtěžování pár kamarádů, aby mi pomohli přestěhovat věci a samozřejmě svoje vlastní nervy.
Tumblr_mhnpaxdn0c1s1s27lo1_500_large
Nakonec jsem stihla kontaktovat ještě bývalého "kamaráda", co je taky z ciziny a žije v Brně, protože se mi strašně dlouho neozval a měli jsme takovou řekněme "krizi". A co nezjistím..je zasnoubený, s nějakou Polkou. Tak alespoň si našel nějakou svojí národnosti. Jednu dobu to mezi námi vypadalo hodně nadějně, ale potom mi prostě přestal věřit, že nemůžu jít ven, nikam  s ním jet atd. Bylo to totiž v době, kdy jsem byla v nemocnici a jednou jsem měla vycházky a zrovna jsem v obchodě potkala jeho, tudíž si začal myslet, že jsem mu s celou tou nemocnicí lhala. Ale nepotřebuju se před nikým ospravedlňovat. Řekla jsem mu rázně, jak to bylo, ale pokud to někomu nestačí, jeho problém.
A jelikož mám velké pocity viny z toho, že jsem vás zase zanedbala svou pasivitou na blogu, mám nutkání teď napsat milion článků, ale opravdu mě už svrbí ruka a na víc řádků už se nezmůžu. Místo toho, aby mou starostí na zítřek bylo, že do úvodních písemek nic neumím a nemám domácí úkol, je mou jedinou starostí to, kolik budu zítra ráno vážit. Amen!

Komentáře

  1. Ty jsi úplný miláček. :D Miluju to tvoje psaní, kdy všechno napíšeš na férovku. Takové články jsou nejlepší. :) Mimochodem, o tom sraní bych mohla vyprávět. Stačil mi týden v Alpách s mýma nejlepšíma kamarádkama a mohla bych o záchodových příhodách napsat knihu. :D

    OdpovědětVymazat
  2. To tvoje psaní žeru!:DD
    My občas máme také zajímavé debaty, ale tohle stojí za moc! :D

    OdpovědětVymazat
  3. :o)) jsem se nasmála, máš moc pěkný blog!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc..budu ráda, když se sem budeš vracet :)

      Vymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky