Thursday, 7th

Ahojte kočendy :o*

Píšu ze školy, abych neporušila starou známou tradici Diary 'n Photos :). Momentálně sedím v počítačové učebně, kde máme odpoledku ICT. Původně jsem měla mít jednu hodinu volnou, ale učiteli z komplů odpadla nějaká hodina, tak jedeme hned po vyučování a přes přestávku. Zrovna takhle zjišťuju, že ty jablka,  co jsem koupila v Bille jsou pěkně hnusný a moučný. Hlavně, že za ně chtěli 50 Kč/kg !! Měla jsem si vzít ty vyzkoušené Granny Smith. Ale co už, moje chyba.

Iluvluxury-05974_large

Řekla jsem si, že dneska by to fakt nešlo se s vámi nepodělit o zážitky dnešního dne :D. Tak například mi nestačila asi ředitelská, já to zkouším dál...nahrála jsem si učivo do ZCR a EKO do mobilu a při písemce jsem měla sluchátko v uchu. Ovšem udělala jsem to fikaně- měla jsem na sobě hoodně dlouhou košili, volnou kapsu v džínech a sluchátka jsem si provlíkla pod košilí, háček zahákla na podprdě a druhé sluchátko zalepila nálepkama, aby z něj zbytečně nešel zvuk. Díkybohu! Nepřišli na to!! Takže dneska jsem nic za 5 nenapsala, takže mi škola aspoň nezkazí prázdniny, které mám od pondělka. Teda nechci to ale zakřiknout, je dost možné, že zítra mě zas někdo ve škole vytočí. 
Ráda bych vám dneska povykládala o naší suplované dvouhodině angličtiny :D. Zjistila jsem, že ten nový učitel, kterého přidělili druhé skupině je absolutní sexuální úchyl. Bavil se s námi na téma "blowjob", " one night sex"..a pořád měl nějaké narážky na vše, co se sexu týče. Pak nám pustil písničku od známé skupiny... hádejte, jak se jmenovala..No přece SEX Pistols...jak jinak, přece tam musí být to slovíčko "sex", že :D. Ale předtím jsem byla vybrána já a další dvě holky, že nás napíše na tabuli a každá vymyslíme 5 anglických přídavných jmen za 1) spojených s naší oblíbenou barvou 2) s naším oblíbeným zvířetem 3) s mořem.

Tumblr_mhrecqltwl1qb7xoyo1_400_large

Cha! Ale co potom nepřišlo?! Vyhodnocování! Prý to, co jsme napsali k tomu moři znamená, jak sami vnímáme sex. Já tam měla slova "calm, enormous, wild, salty, cold"...no super! Tak samozřejmě přišla poznámka učitele "ÉÉÉÉndy, "wild"? "Okay, why not." No super..ale taky jsem nebyla jediná. Ještě zbývala Aneta a Ester. A ty tam měly navíc i jiná slovíčka..například "wet". A to už radši nekomentuju :D. Ale tiše jsem doufala, že se nezeptá, proč tam všechny tři máme "salty"....on si to naštěstí domyslel tím, že se při tom potíme a pot je slaný. Já jsem to ovšem vnímala trošku jinak, to bych taky nebyla já. xD

560107_426108570805552_260087667_n_large

Nicméně potom hodina skončila a já jsem byla ráda, že jsem se v životě do angliny učit nemusela a už se těším, až si doma, jak přijdu ze školy dočtu "Why Men Marry Bitches". Těším se na pondělí na Gia, až přiletí z Itálie, kam odlítá v pátek na kamarádovu svatbu. Aspoň zase trošku pokonverzujeme :D, pokud na to bude čas. Dneska mě ještě chystá vycházka na veterinu s mým psím kamarádek, jelikož matka si vymyslela, že má chřipku, takže přestože doma nebydlím, se psem tam musím jít já, ale jinak vůbec není můj, víte jak ;) :/. Ale dělám to pro něho..mám ho ráda a za nic na světě bych toho drahouška nenechala stonat doma s kvasinkami v uchu :(. Doufám, že mu tentokrát už dají něco fakt účinnýho, protože už chudák bere třetí antibiotika a pořád si to ouško škrábe..nic mu na to nezabírá.

Img_1258_5089ad429606ee1a27295d33_large

Dnes se ještě můžete těšit na nový příspěvek do rubriky "Jídelníčky" po dlouhé době a vyhlídky aneb co mě v brzké době čeká a nemine.

Vaše Andie ♥

Komentáře

  1. máš moc pěkný blog :)
    teprv začínáme každý čtenář se nám hodí
    http://weallhavechance.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Those shoes look really pretty and that book looks interesting! I really like your blog! I'm glad that I found it! It would be nice if you could stop by my blog sometime too (I'm from England) as I post my outfits, personal style, likes and much more :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní13/2/13 00:33

    Tak s tím polským učitelem, to je moc :D:D Ale částečně máš pravdu, je velice zvláštní.
    Jinak Andy, měla by ses trochu probrat a začít se sebou něco dělat, jinak skončíš jako troska. A taky si prosím přestaň vymýšlet některé věci, co sem na blog píšeš.
    Spolužačka ze školy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty Anonyme, pro mě jsi nula už jenom proto, že se neumíš podepsat. Myslíš si, že nepoznám, kdo jsi? Omyl! Jak můžeš ty, která se mnou v životě neprohodilas víc než jednu větu týdně, se odvažovat tvrdit, že já si něco vymýšlím, když o mně absolutně nic nevíš..třeba si jen myslíš, že něco víš, to je asi tak všechno. A co se sebou budu nebo nebudu dělat, to už je čistě moje věc..zrovna tohle mi říká ta pravá. Budeš pokračovat a budeš zlá? fajn, já budu dvojnásob :), těším se na souboj. A nezapomen to rozkřiknout celé škole :)

      Vymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky