Tři nové úlovky

Řasenku a korekční make-up už jsem ohodnotila v Recenzích. Nyní ještě zbývá lak na nehty NYC z Rossmannu, odstín červené.
Tento lak mě upoutal nejen svou barvou, ale především cenou. Byl v akci za 25-,, což by byl hřích nevzít. A příjemně mě překvapil. Kupodivu je opravdu rychleschnoucí, jak i na letáčku slibuje a usychá docela rychle i ve více vrstvách. Co mi udělalo ještě větší radost, že pro krásný efekt stačily pouhé dvě vrstvy..u jiných a podstatně dražších laků musím lakovat nehet alespoň na pětkrát, abych docílila požadovaného odstínu. S lakem jsem moc spokojená a nic bych mu zatím nevytkla.

kdyžtak odstín Times Square :)



Komentáře

  1. Ten lak vypadá vemik suprově !! :) a jinak celý blog mě velmi zaujla :) nechtěla by jses spřátelit ? (blogy)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta barva vypadá skvěle a máš moc hezké ruce:)

    OdpovědětVymazat
  3. krasna farba laku, skvely vyber farby :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj :)
    Chtěla bych ti poděkovat za koment a za hromadu super receptů :).
    Určitě Vás tu ještě navštívím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Amazing nail color!

    Babi
    www.voguebuster.net

    OdpovědětVymazat
  6. The shade looks gorgeous, xoxo.

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle laky jsou super, opravdu vydrží, jen mi vadí, že shnou delší dobu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky