Tuesday, 12nd

Krásné ráno všem, zlatíčka!

Snad se vám vstávalo aspoň o něco líp než mně. Já jsem celou noc nemohla usnout a tak jsem dneska taková víc bez nálady než dřív a moc se mi do ničeho nechce. Nicméně balím ještě zbytky svých věcí, které si beru s sebou k Giovi, kde budu do soboty. To víte, včera se mi už do toho nechtělo. Psala jsem články dopředu na těch pár dní, abych vás neochudila o vašši každodenní radost :). Ráda bych sem přidala i jídelníčky, ale poslední dobou se mi moc nedaří a kdybych vypsala, co jsem všechno snědla, byla bych z toho ještě víc na dně. Snad to chápete.
Dneska mě čeká ještě spousta vyřizování. Především musím počkat na dobírku, až mi přijde ten telefon, potom mi zrovna došlo, že jsem si ani nezjistila, v kolik mi jede autobus..no fajn, proč ne :). Okamžitě mažu na idos.cz a jdu to zjišťovat...to se musí posichrovat, takové věci. Další věc, co mě před odjezdem čeká je vyvenčit psa, zajít nakoupit a předat některým lidem ještě kosmetiku z Avonu, kterou mi nezaplatili. Ale jednu jistotu už dneska mám. V autobuse se tu hodinu a čtvrt rozhodně nudit nebudu, jelikož budu poznávat svůj nový mobil a třeba mi tentokrát nebude ani na zvracení, jak mi běžně bývá ve všem, co má kola :). Když budu mít štěstí, budu přidávat příspěvky přímo z nového smartphonu. Odpoledne po příjezdu mě čeká to setkání s Kamilem, tam jsem vážně zvědavá, jak to bude probíhat a jak to dopadne. Samozřejmě jak je mým dobrým zvykem, nezapomenu si s sebou vzít foťák, abych vám vše zdokumentovala...teda, téměř vše :)

Img_0561_large

Komentáře

  1. Já se celou noc nevyspala dík mému suprčupr zánětu průdušek. Moje chvilkové pocity, že vykašlu plíce byly fakt hrozné. :D

    OdpovědětVymazat
  2. vidíš, já se proti včerejšku vyspala, ale přišel na mě mor v podobě zánětu průdušek (klasika u mě v tomhle ročním období) a tak jsem se dneska decentně rozhodla, že budu doma, trochu si poležím, budu se lehce věnovat škole a pokusím se trochu vyléčit no :-(... nesnáším nemoci.... Užij si telefon. Já jsem si s ním hrála dohromady asi 4 dny, pak mě to přestalo bavit xD

    OdpovědětVymazat
  3. Hi there!
    Thanks for visit my blog ;) I like your very much! So, I'm next follower.
    If you want, back to me some day and be my follower! :)
    ~Rickmanica

    http://sevmionelove.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky