Valentýn - neslavíme, ale dárky chceme.

Výlohy s valentýnskými výzdobami, čokoládové bonboniéry ve tvaru srdce, plyšáci s nápisem "I Love You"..
To všechno na nás teď číhá všude kolem  a já se vás chci zeptat, jaký vy osobně máte názor na svátek sv. Valentýna? Slavíte ho nebo ne?
Já osobně nejsem ve směru slavení svátku zamilovaných tak skeptická jako většina lidí okolo. Každý říká buď že si můžou se svojí drahou polovičkou dokazovat po celý rok, jak se mají rádi, jiní zase, že to neslaví, ale mrzí je, když od přítele/kyně nedostanou ani žádnou milou pozornost na 14. února. A pak jsou tu i ti, co jsou na Valentýna singl a jsou odkázaní na romantické filmy, krabici čokolády, večer s kamarádkou a spoustu zábavy. Já osobně jsem byla na každého Valentýna sólo, krom teda jednoho. Doufám, že s Giem nám to aspoň do toho čtvrtka vydrží, protože jsem zvědavá, s čím se vytasí on..jestli teda vůbec s něčím :D :/. Moc na to nedávám. Svoji tour do Brna jsem přesunula až na úterý, jelikož on doletí z té kamarádovy svatby až o půl 2 ráno, takže budu celý úterý s Katy a večer pak se sejdu s ním a budu tam do pátku. Sama nevím, co od něj mám čekat, jestli mě překvapí něčím k narozeninám nebo k Valentýnu, ale raději nic nečekám, jako vždycky. Na jednu stranu si spolu připadáme, jako bychom se už roky znali, ale na stranu druhou toho o sobě 90% ještě nevíme. A někdy je to tak lepší. Samotnou by mě zajímalo, jestli se to alespoň s tím bydlením někam posune nebo zůstane jen u řečí..znáte chlapy. Je sice pravda, že jednoho dne jsme šli skrz obchodní galerii  on že "Hey, Sparkys" (hračkářství) a za výlohou bylo vystaveno plno plyšových valentýnských medvědů. Musel na mně v tu chvíli vidět, že jsem do plyšáků blázen. Myslíte, že mu to došlo, že bych něco takového strašně ráda dostala? Mým snem je ve čtvrtek dostat velikého medvěda se srdcem a kytici růží, potom si lehnout do vany se šampaňským  a večer koukat na romantické filmy. Ale asi si nechám zdát. Snad budete mít někdo tohleto splněno alespoň v bledě modrém :)


Tumblr_mhuqi0tpza1rtad8co1_500_large

Komentáře

  1. Valentýna nijak zvlášť neprožívám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se na Valentýn moc těším! :)

    + Jestli jsi tak ještě neučinila, určitě se zapoj do GA u mě na blogu. Můžeš vyhrát zlatý náramek s hroty - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/02/gold-bracelet-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Já Valentýn neslavím. Nevím proč, ale tím, jak jsou obchody přeplněné těma přeslazenýma srdíčkama, medvídkama a podobně, tak se mi to až hnusí. Pro mě je to vyloženě komerční svátek a proto jsem přítele rovnou upozornila, ať na nějaké Valentýnské bláznění zapomene. Naštěstí je mi v tomhle hodně podobný, takže žádné výhrady neměl. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je ještě fajn :). Horší je, když to jeden z páru strašně prožívá a druhému je to putna :D :)

      Vymazat
  4. Anonymní9/2/13 23:54

    Myslím, že pokud jsme opravdu zamilovaní, tak bychom lásku k milované osobě měli vyjadřovat každým dnem, nocí a sekundou strávenou s ním/ní, ne jenom na Valentýna koupit obrovskou kytici růží a největší bonboniéru, kterou seženu v Tescu... Nejde přece o dárky... jde o gesta... Tím vyjadřujeme lásku... Hrozně moc ráda bych někomu dávala najevo, že ho miluju a že na něj myslím každým okamžikem... Ale bohužel nejsem zamilovaná a nikoho nemám, nikdy jsem pořádného přítele neměla a i když mi táhne na 18, tak jsem ve vztazích naprostý začátečník, ale pouze co se týče praxe, teorii bych zvládla levou zadní často radím kamarádkám když mají problém a zatím jsem vždy poradila dobře... nevadí no... Každý máme něco :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuším, Klárko, že jsi to ty. Ať už je to kdokoli, strašně moc mě tento komentář zahřál u srdce a udělal mi velikou radost a můžeš se spolehnout, že si to zapíšu do svého deníčku, až mi zase bude nejvíc ouvej a přečtu si to, abych neházela flintu do žita :). A věřím, že my, co si strašně těžko někoho hledáme ho nemůžeme najít, protože jsme výjimeční. Tohle nemá vyznít jako nějaký znak namyšlenosti, jen konstatuju fakt. Znám těchto lidí víc a četla jsem o tom i dost zajímavý článek. Ale věř, že jednou ti zkříží cestu někdo Božský a dostane tě do svých spárů. Zrovna, když to budeš nejméně čekat. Drž se :o*

      Vymazat
    2. Anonymní11/2/13 23:07

      Klárka nejsem, ale i tak děkuji :)

      Vymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky