Wedding or joking?

Dlouho jsem se nevyfotila, že? :D Nebojte..nééé, nechystám se vdávat...
Tyto fotky jsou teda asi týden staré, ale povím vám něco málo k nim.
Jednoho dne jsem přišla ze školy a byla u nás sestřenice, která s bábou pořád projednávala, jak prodat své svatební šaty, v kterých se vdávala. Byly trochu znečištěné, potrhané a tak..prostě normální opotřebování. Já jelikož jsem v životě na žádné svatbě nebyla, jen na jednom pohřbu, jsem si mermomoci šaty musela vyzkoušet. Sice byly velikosti 40-42, ale ani to mě neodradilo. No...prý napřed si musím nasadit spodničku..ta ze mě okamžitě spadla, tak jsem si řekla "fajn, nebude to načechrané, půjdu bez spodničky"..potom jsem si oblékla šaty, které měly tak 8 kg minimálně a ty ze mě taky spadly. Především mi chyběly tak dva medicimbaly ve výstřihu :D a kolem hrudníku to bylo tak velké, že mi bába musela strčit zezadu za šněrování dva polštáře, aby se to vycpalo a do výstřihu jsem si dala ponožky. Udivuje mě, že na fotkách to ani není poznat.

     

Samozřejmě mě chytla taková chvilka zamyšlení nad tím, jaké by to bylo se jednou vdát. No ale stejně jsem zůstala u názoru "nikdy". Já budu forever alone :). Ale věřím, že pro ženskou to musí být životní den, na který bude až do smrti vzpomínat.

Komentáře

  1. Budeš jednou krásná nevěsta :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. v těch šatech jsi kočka :).Já nad vdáváním přemýšlím často, mám přítele se kterým jsem přes rok. A jsem si jistá že si ho jednou vezmu. Nejradši bych to udělala hned, ale to by moje rodina nerozdýchala :D

    OdpovědětVymazat
  3. já na svatby nevěřím... já se vdávat nechci, jediná možnost, jak si přítele vezmu je, že mě bude další malej človíček... ale jinak nikdy!

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní22/2/13 21:16

    Ahoj, společně se svojíma dvěma spolužačkama pracujeme na středoškolské odborné činnosti na téma anorexie, už jsme s našim projektem postoupili do dalšího kola, avšak chceme přidat něco nového a k tomu by se nám hodila tvá pomoc, či jestli by jsi věděla o někom dalším kdo by byl ochoten se zapojit? :) Pokud by jsi měla zájem ozvi se na e-mail zuzz.sera@seznam.cz :) Řekla bych ti v čem spočívá naše představa a bližší info :) Děkuji

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem si taky říkala, že nikdy, ale myslím, že by mě táta sežral, kdybych měla dítě a nevzali by jsme se. V lecčems má pravdu a třeba jednou k tomu dojdu. Zatím mám stejně jiný starosti:)
    Jinak se mi Tvůj blog vážně líbí:)) Tak jsem se připojila:)

    OdpovědětVymazat
  6. krásné šaty, moc ti sluší!!<3 Já se na svoji svatbu hrozně těším:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky