"Zázračné" pilulky na hubnutí

Tak tímhle tématem vás zcela určitě nezaskočím, ale ráda bych vám hezky od plic napsala, co jsou tyto rádoby zázračné pilulky zač.
Nejdřív si pojďme společně říct, na jakém principu vlastně tyto tabletky mají fungovat. Máme tu hned několik druhů. Jedny z nich jsou laicky řečeno ty, které zabraňují štěpení přijatých tuků do těla, tím pádem by měly snižovat tělesnou hmotnost. Mezi volně dostupnými můžeme znát např. Alli.
Cha! Kdysi to byl strašný reklamní hit a všechny ženské letěly ihned do lékárny s pesvědčením, že si vezmou jednu zázračnou pilulku a s tím rovnou shodí jeden kilogram. OMYL! Nedávný průzkum vědců poukázal na to, že tyto léky mají velmi agresivní dopady na vnitřní prostředí těla, tím pádem pro někoho mohou být i smrtelně nebezpečné.

Bcxg-zgcuaapcwt_large

Další tu máme tzv. anorektika, která silně tlumí chuť k jídlu, ale jsou pouze na předpis a už se přestaly prodávat i u nás kvůli smrtícím následkům jejich užívání. Mezi takové patří např. Adipex, Meridia nebo Lindaxa (ovšem Lindaxa funguje na již prvně zmíněném principu).
Se svou vlastní zkušeností s Adipexem bych se ráda podělila. Jelikož už mám to svoje know-how a vím, kde co sehnat, mám na to konexy, takže se k Adipexu dostanu. Ještě teď mám doma 3 plata, ale postupem času si začnete uvědomovat jednu věc. Adipex nemůžete brát věčně, už jen krátkodobé užívání vám huntuje tělo. A věřte mi, já jsem s tím nikdy nezhubla a slibovaný efekt v podobě odstranění chuti k jídlu fungoval jen 1x za týden maximálně a to jsem to musela zapít hutným množstvím kávy, abych efekt posílila. Jakmile jsem ovšem prášky vysadila z důvodu nedostatku financí, přišly ke mně náhle ony zmíněné bulimické záchvaty a tím jsem se dostala o bludného kruhu. Jednu dobu jsem potom přibrala přes 20 kilo. Takže já říkám jednoznačně takovým svinstvům NE! Když si dneska uvědomím, co jsem za ty peníze, které jsem nastrkala do lékáren a nelegálních léků mohla mít, dala bych si pořádně jednu přes hubu...co jednu, radši deset, abych si to řádně zapamatovala!

Tumblr_mhqni6kvdm1rpqs9fo1_500_large

Co dál bych vám k tomu tak řekla?! - Zkuste si představit, proč mají ve farmacii tyhle léky největší žádanost ze strany klientů. Existuje totiž hned několik skupin lidí. Jedni jsou ti naivní, kteří prostě věří, že si vezmou pilulku a kilo jim spadne hned dolů. Druzí jsou zoufalí, chroničtí dietáři, kteří v podstatě nemají vůbec ponětí o tom, jak správná strava má vypadat a díky svým mnohačetným dietám si způsobili metabolický rozvrat, takže ze zoufalosti zkouší další a další metody. Lidé si myslí, že pěkného těla docílí bez práce a že tomu dopomůžou tím, že si koupí nějaké předražené prášky, které slibují zázraky. Ale je to pěkná pitomost, uznejte sami. Farmaciologický průmysl v této sféře funguje totiž na tom, že lidi si jedny prášky tohoto druhu koupí, zjistí, že jsou naprosto bez efektu nebo s jo-jo efektem a potom se objeví reklama na jiné, daleko lepší léky, které jim konečně "pomůžou" a co tihle lidé udělají? Samozřejmě vyzkouší ty novější. Také tomu bývá tak, že lidé si koupí léky na hubnutí a myslí si, že při nich mohou jíst pětinásobek jídla, protože nadbytečné kalorie přece jejich tělo nevstřebá. Taky tomu může být tak, že člověk si koupí něco takového a potom to vysadí a dostaví se výrazný jo-jo efekt a zvýšená chuť k jídlu.

3slide13_600x450_large

Tak..už chápete, na čem funguje tento průmysl hubnoucích pilulek? Ano, v této sféře farmacie vydělává nejvíc, hubnutí je posedlostí dnešní doby a lidi budou cpát peníze do všech možných prostředků, jak docílit svého vysněného těla, ale někdy je marné jim říkat, že tímto způsobem docílí spíše opačného efektu.
Co je tedy závěr? - Kup si raději něco na sebe nebo kus žvance, protože tyto prášky vážně nefungují!

Na jednu stranu tyto lidi chápu, taky jsem dlouhou dobu byla takhle blbá a zoufalá a právě proto jsem se o tom rozepsala, abyste se poučili z mých chyb a osvojili si třeba mé poznatky. Ať už je tomu jak chce, zjistíte, že tohle prostě žádná cesta k vysněnému tělu není.

Tak se držte!

Vaše Andie ♥

Komentáře

  1. jj o pilulkách jsem taky na minulým blogu něco málo napsala... nefunguje to... mamě sice pomohla meridia zhubnout asi 20kg a díky bohu, nevrátily se jí, ale taky to bylo dost tím, že to bylo takové placebo pro ni... Já mám zkušenosti s hoooodně pilulkama a musím říct, že jediný čeho jsem dosáhla bylo pár kilo navíc, posranej žaludek a žaludeční vředy... takže raději si koupím, jak jsi napsala, kus žvance, nebo něco na sebe, jak rvát prachy co lypoxalů, adipexů a jinejch svinstev!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak....akorát si tím rozházíš metabolismus

      Vymazat
  2. Všimla jsem si, že na stránkách Alli je napsané "momentálně není alli v České republice dostupné", ani se nedivím, je to svinstvo. Zakázala bych to, maximálně to poškodí zdraví.

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní3/3/13 18:23

    Tedy opět smekám nad článkem, tvým nadhledem a otevřeností. Ještě jednou prosím, pokud bys byla ochotná se mnou anonymně udělat rozhovor, budu opravdu hrozně moc ráda. Vůbec nemusíme mluvit o pro-ana, jak jsem psala v předešlém komentáři, stačilo by mluvit o tvém blogu a pohledu na PPP, který je pro mě nesmírně zajímavý. Díky. Luci
    Kontakt: luciebra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky