Afraid of everything

Tak mě zrovna napadlo a uvědomuju si, že vlastně většinu titulků a článků píšu v angličtině.
Dohnalo mě to k zamyšlení se nad tím, proč tomu vlastně tak je :D. Asi jediné, co mě momentálně napadá je, že to jednoduše líp zní a i se to tak čte. Ale hlavní důvod, proč tohle dělám je, že na blog chodí mnoho zahraničních návštěvníků a podle mě je dnes nezbytné umět anglicky alespoň na pokročilé úrovni, protože nás to všude obklopuje. Jen tak mimochodem vložená fotka je ze včerejšího trajdání po Tescu s Maruš, kde jsme z hecu pro její nový objev vybraly kinder vajíčko s figurkou Star Wars :D. Já si zase pořídila suprovou formu na malý dortík. Bude se mi to náramně hodit, poněvadž jak budu bydlet sama, tak si můžu dělat dorty, cheesecaky apod. jen pro sebe, abych se tím nemusela cpát celý týden. Nebaví mě totiž, když mám něco stereotypního jíst delší dobu v jednom kuse. Panebože, už aby to bylo, nemůžu se dočkat, až budu bydlet ve svým. Je mi trošku blbé, že tady bloguju z mobilu zrovna v hodině matematiky, ale asi nikdo a nic na světě mě nedonutí, abych v tomto předmětu někdy dávala pozor. Naštěstí za chvíli zvoní..Achjo, samé sínus, cosinus, tangens, cotangens....říkám tomu "kotan":D. Dnes prozradím, že se můžete těšit na nové recenze, nový článek do mého vykecávacího diáře a hlavně přidám fotoreport z včerejšího pečení jedné lahodné buchty z aktuálního vydání Blesku pro ženy.
A co vy, zlata moje? Taky trčíte ve škole? Já dneska bohužel až do 4. Budu se na vás moc těšit večer.
PS: nezapomeňte se přihlásit do mé první giveaway! :)
Krásný den!

Komentáře

  1. Hello from Spain, i adore kinder eggs. Very luscious

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem včera trajdal po tescu, ale kinder vajíčko jsem si nekoupil, i když lákalo mě to :D

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to ♥

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. essence me neprestava prekvapovat :)

    fashion & beauty blog by she.is.the.one

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Thank you for taking the time to write a comment on my blog. I really do appreciate ♥

Oblíbené příspěvky